معرفی دستگاه خمیرگیر : فروشگاه تجهیزات

امروزه در نانوایی ها، پیتزافروشی ها، شیرینی پزی ها و آشپزخانه های صنعتی برای تهیه خمیر یکدست و باکیفیت از دستگاهی به نام دستگاه خمیر گیر استفاده می شود که آب و آرد را با سرعت بالا به مدت ۱۰-۵ دقیقه متوالی مخلوط می کند و خمیر را ورز می دهد.

در برخی مشاغل از دستگاه خمیر گیر برای هم زدن گوشت و تهیه کره از خامه و سایر مواد غذایی استفاده می شود.

دستگاه خمیر گیر دارای مخزنی می باشد که مواد درون آن ریخته شده و توسط همزن ورز داده می شود تا برای پخت آماده گردد. آماده سازی خمیر جهت پخت نان بدون دستگاه خمیرگیر کاری طاقت فرسا و زمانبر می باشد.

انواع دستگاه خمیرگیر : فروشگاه تجهیزات

دستگاه خمیرگیر خانگی

این دستگاه ها با ظرفیتهای ۵ کیلویی، ۸ کیلویی، ۱۵ کیلویی، ۲۰ کیلویی و حداکثر ۴۰ کیلویی تولید می شوند و برای تهیه خمیر در حجم پایین کاربرد دارند. دستگاه خمیر گیر خانگی برای کارگاه‌ها، نانوایی‌ها و شیرینی‌پزی‌های کوچک و برای افرادی که می‌خواهند کسب و کار نوپا راه اندازی کنند مناسب می باشد.

دستگاه خمیرگیر صنعتی

خمیر گیرهای صنعتی با ظرفیتهای ۶۰ کیلویی، ۱۲۰ کیلویی، ۱۸۰ کیلویی و ۲۴۰ کیلویی ساخته می شوند و دارای موتورهای قدرتمند تری نسبت به مدلهای کوچک می باشند. این دستگاهها در هتل ها، شیرینی فروشی ها، پیتزا فروشی، نانوایی ها و در کل تمام مشاغلی که به تولید خمیر با حجم بالا می پردازند، کاربرد دارند.

دستگاه خمیرگیر نانوایی

این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است در نانوایی های صنعتی و سنتی استفاده می شود و معمولا دارای یک دیگ فلزی از جنس استیل یا آلومینیوم و یک چنگک از همان جنس برای هم زدن خمیر می باشد. در دستگاه خمیرگیر نانوایی چنگک به صورت اریب داخل دیگ فلزی قرار می‌گیرد.

دستگاه خمیرگیر اسپیرال : این خمیرگیر معمولا در صنعت نان فانتزی کاربرد دارد که با حرکت دورانی عمودی یک میله ی مارپیچ  و کاسه فلزی به صورت همزمان، باعث مخلوط شدن خمیر می گردد. فروش بارکد خوان در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

دستگاه خمیرگیر عادی و ساده : در این مدل از خمیرگیرها فقط چنگک بر روی خمیر داخل کاسه شروع به چرخش می‌کند و پاتیل هیچ حرکتی ندارد.   

دستگاه خمیرگیر سیاره ای : در این دستگاه، کاسه استوانه ای ثابت است و چنگک به شکل عمودی با دو حرکت دایره ای در داخل آن حرکت می کند و بیشتر در قنادی ها کاربرد دارد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()