اولین دستگاه بارکدخوان بیش 40 سال پیش جهت سرعت بخشیدن به امور فروش مورد استفاده قرار گرفت و به مرور زمان سیر تکاملی خود را طی نموده و امروزه بهترین روش برای ثبت و پردازش اطلاعات محسوب می گردد و به بخش اساسی از کسب و کارها تبدیل شده و در هر صنعتی به کار برده می شود.

دستگاه بارکدخوان، ابزاری الکترونیک می باشد که جهت خوانش اطلاعات ذخیره شده بارکدها، مورد استفاده قرار می گیرد و از یک منبع نور، حسگر نوری و رمزگشا تشکیل می گردد. 

امروزه دستگاه بارکد خوان از ملزومات بیشتر کسب و کار‌هابه شمار می رود و به یکی پرکاربردترین دستگاه‌های مورد استفاده در فروشگاه ها و خرده فروشی ها، ادارات و سازمانها و صنایع مختلف تبدیل شده است و در زمینه های بسیاری کاربرد دارد.

معرفی انواع دستگاه بارکدخوان : فروشگاه تجهیزات

دستگاه بارکدخوان برای مصارف فروشگاهی و صنعتی تولید می شود و از نظر تکنولوژی اسکن بارکد به دو دسته نوری و لیزری دسته بندی می گردد.

دستگاه های بارکدخوان بر اساس نوع اتصالی که با ایستگاه کاری دارند به شکل بیسیم و باسیم طراحی می شوند که مدلهای باسیم از طریق کابل (USB , LPT ,RS232) با سرور ارتباط دارند و مدلهای بیسیم با بلوتوث یا وای فای به ایستگاه کاری متصل می شوند و معمولا برای انبار داری کارخانه ها یا فروشگاه های بزرگ استفاده می شوند.

این دستگاه ها را از لحاظ ساختار می توان به شکل زیر طبقه بندی نمود:

دستگاه بارکد خوان همراه یا PDA که به نامهای بارکدخوان های جیبی، قابل حمل و دستی نیز شناخته می شود، معمولا در مکانهای بزرگ مانند انبارها که امکان دسترسی به تک‌ تک محصولات کاری دشوار و زمان‌بر است و دستگاه باید در فواصل مختلف جابجا شود، استفاده می گردد. با این دستگاه می‌توان به‌ راحتی اطلاعات هر محصولی را در هر مکانی ثبت نموده و در زمان نیاز بازیابی کرد. فروش لیبل پرینتر از طریق سایت انجام می گیرد. 

بارکدخوان ثابت یا رومیزی معمولا در پیشخوان فروشگاه ها مانند هایپرمارکتها استفاده می شود و با قرار گرفتن بارکدها جلوی آنها، به راحتی و به سرعت عملیات اسکن را انجام می دهد.

بارکدخوان تفنگی به راحتی در دست گرفته می شود و دارای ماشه ای می باشد که برای خواندن بارکد مورد نظر باید آن را فشار داد و معمولا خود به دو دسته ی صنعتی و فروشگاهی تقسیم می شود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()