سیستم مکانیزه فروش، کامپیوتر کوچکی ست که با مجهز بودن به نرم افزار حسابداری برای ثبت تمامی اطلاعات خرید و فروش و محاسبه‌ی سود و زیان و موجودی کالا ها مورد استفاده قرار میگیرد. با بهره گیری از صندوق فروشگاهی در فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز خدماتی و تفریحی، هتل ها، بیمارستان ها و بسیاری مراکز دیگر، می توان خدمات رسانی به مشتریان را بهبود بخشید. 

ثبت خرید، محاسبه خودکار هزینه، صدور فیش و کنترل موجودی انبار، ارائه انواع گزارش‌های مدیریتی، افزایش دقت و نظم در امور کاری، نگهداری سوابق میزان فروش کالاها و خدمات و مدیریت کارکنان و مشتریان از وظایفی ست که برعهده صندوق فروشگاهی می باشد.  

علاوه بر اینها، وزارت اقتصاد و دارایی استفاده از صندوق فروشگاهی را به منظور شفافیت در معاملات و اخذ مالیات به صورت عادلانه الزامی کرده است.

بررسی انواع صندوق فروشگاهی : فروشگاه تجهیزات

صندوق فروشگاهی  ECR:

ساده‌ترین نوع از صندوق‌های فروشگاهی از لحاظ ظاهری و ساختار می باشد. این دستگاه تقریبا شبیه یک ماشین حساب در ابعاد بزرگ است که با مجهز بودن به مانیتور کوچک 4 اینچی کارایی ساده ای نیز دارد و عملکرد آن محدود به محاسبه فروش می باشد. به همین دلیل برای بسیاری از کسب‌وکارهایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های کوچک مناسب می باشد.

نرم افزار این صندوق ها قابلیت تغییر یا ارتقاء ندارد و تنها مزیت آنها داشتن کشوی پول و قابلیت اتصال به بارکد خوان و چاپگر می باشد که موجب سرعت بخشیدن به عملیات فروش می‌شود. فروش باسکول توسط این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد.

صندوق فروشگاهی  POS:

این صندوق فروشگاهی نوعی کامپیوتر است که به حالت فروشگاهی تنظیم شده و نرم‌افزار نصب شده بر روی آن قابلیت ارتقا و تغییر دارد. صندوق‌های پوز دارای یک مانیتور بزرگ و کیبورد هستند که می توان کنترلی دقیقی روی سیستم داشت. این دستگاه ها با امکان اتصال به دستگاه‌های جانبی از جمله ترازوی دیجیتال، بارکد خوان، فیش پرینتر و کارت‌خوان و امکان استفاده توسط چند کاربر به طور هم‌زمان، برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های بزرگ مناسب هستند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()