فروش ترازو های آزمایشگاهی در فروشگاه تجهیزات:

این وسیله امروزه در حجم گسترده ای تولید می شوند هر ترازو قابلیت های خاص خود را دارد و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین در هنگام خرید آن هدف خود را از به کارگیری از این وسیله مشخص کنید تا خریدی هدفمند داشته باشید و بتوانید از خرید خود نهایت استفاده را داشته باشید.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در مورد ترازوی آزمایشگاهی صحبت کنیم همانطور که از نام آن می توان حدس زد در فضا های آزمایشگاهی از آن استفاده می شود در این فضا ها مطمئناً عملیات توزین مواد مختلف از حساسیت ویژه ای برخوردار است. ترازوهای آزمایشگاهی مدل های مختلفی دارند یکی از برند های معتبر و مطرح در این زمینه کمپانی معروف And می باشد.

در نظر داشته باشید که یکی از دقیق ترین و حساس ترین وسیله های تولید شده برای توزین مواد مختلف دستگاه توزین آزمایشگاهی هستند. این وسیله حتی در شرایطی می تواند حساس به هوای اتاق که ناشی از رفت و آمد افراد مختلف است باشد. در واقع می توان گفت این وسیله ها یکی از پیشرفته ترین و دقیق ترین فناوری های روز دنیا در خصوص صنعت توزین هستند و مطمئناً در گروه دستگاه های محاسبه وزن، بی رقیب و پر دقت می باشند.

با ورود به عصر دیجیتال و فراگیرشدن دستگاه‌های الکترونیکی در تمامی صنایع و حوزه‌های شغلی، ترازوهای مکانیکی قدیمی جای خود را به انواع ترازو های دیجیتال دادند.

امروزه  ترازوی دیجیتال  نقش مهمی  در اقتصاد و تجارت، خرید و فروش کالاها ، فعالیت‌های علمی و آزمایشگاهی و همچنین در پزشکی و سلامت و تندرستی ایفا می کند.

عامل مهمی که در استفاده روزافزون و گسترده از ترازوهای دیجیتال نقش بسزایی  دارد قابلیت انطباق و سازگاری این ترازوها   با انواع ابزار‌ها و فناوری‌های جدید دیجیتال می باشد . با  پیشرفت فناوری‌ و تکنولوژی‌ نوین هر روز بر گستردگی عملکرد‌های صنعت توزین نیز افزوده می گردد.

به طور کلی ، ترازو دیجیتال وسیله‌ای کاربردی جهت  وزن کردن مواد و کالاهای مختلف، انسان و حیوان می باشد که به  پیشرفته‌ترین سیستم‌های الکترونیکی و دیجیتال مجهز گردیده است.

 وزن کردن هر ماده‌ای، از طلا و سنگ‌های قیمتی و مواد آزمایشگاهی کوچک و سبک تا احتیاج‌های روزمره زندگی مانند میوه و خواروبار تا برنج و روغن در مقیاس بالا  و حتی وزن کردن انسان و حیوان با ترازوی دیجیتال انجام می شود. فروش باسکول از طریق فروشگاه تجهیزات انجام می گیرد. 

ترازوی دیجیتال نسبت به ترازوهای مکانیکی برتریهای بسیاری دارد که میتوان به  سرعت بالا ، میزان خطای کمتر و دقت توزین بالا اشاره نمود.

انواع ترازو های آزمایشگاهی:

از مدل آزمایشگاهی ترازو تقریباً ۱۴۱ نوع  تولید شده است البته آنها را نسبت به محفظه هایی که دارند گروه بندی می کنند، مطمئناً داشتن محفظه برای این مدل از دستگاه های توزین بسیار مهم و ضروری است، زیرا صحیح بودن عملیات توزین کاملا به این محفظه ها بستگی دارد. کار اصلی این محفظه ها این است که هوای اطراف را حذف کرده و ایجاد یک خلاء در محیط حساس ترازو که برای وزن کردن از آن استفاده می شود کنند.

برخی از این دستگاه ها حساسیتی در حدود ۰.۰۰۰۰۱ گرم دارند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات سایت هایی را طراحی کرده است که بیش از ۷ سال است که به وسیله این سایتها به خریداران خدمات رسانی می کند، شما می توانید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات تمامی انواع ترازوی آزمایشگاهی را تهیه کنید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()