فروش انواع دستگاه صندوق فروشگاهی در سایت تجهیزات :

اتوماسیون در واقع مفهومی است که ارتباط مستقیم در خصوص خدمات رسانی دارد. اصطلاح اتوماسیون در واقع مکانیزه کردن سیستم کاری می باشد. امروزه به دلیل مشغله های زیاد در صنایع مختلف، کسب و کارها و همچنین افزایش بی سابقه مشتری و تولیدات، امر اتوماسیون را اجتناب ناپذیر کرده است. در خصوص این موضوع یکی از وسایل تولید شده که می تواند در امور فروشگاهی به کاربران خدمات رسانی کند صندوق فروشگاهی نام دارد. در واقع صندوق فروشگاهی به سادگی می‌تواند فرآیند اتوماسیون فروشگاه ها، شرکت ها و کارخانه ها را انجام دهد. همچنین از این وسیله می توان برای ضبط و ثبت اطلاعات و همچنین ساماندهی آنها در خصوص موجودی کالا و فروش کالا استفاده کرد.

در این خصوص لازم به ذکر است که برخی از این صندوق ها را می توان به برنامه های حسابداری تجهیز نمود زیرا به سادگی می‌توانند حساب کتاب های فروشگاه را با سرعت فوق العاده زیاد و دقت بسیار انجام دهند.

امتیازاتی که صندوق فروشگاهی به یک مرکز خرید می دهد عبارت است از:

اتوماسیون کردن تمامی ملزومات فروشگاه

سرعت بالا در فروش

قابلیت شناسایی اقلام و محصولات متنوع

تهیه کردن گزارش های مدیریتی.

برخی از صندوق های فروشگاهی لمسی هستند و برخی دیگر ‏ecr می باشند، در نظر داشته باشید که صندوق های فروشگاهی تاچ دارای سیستم عامل می باشند و صندوق فروشگاهی ecr عادی هستند.

تجهیزات - قیمت صندوق فروشگاهی:

در خصوص قیمت در ابتدا باید نمونه های قدیمی این دستگاه را در نظر نگیریم اما در رابطه با نمونه های جدید باید گفت که از قیمت بالایی برخوردار می باشند. در نظر داشته باشید که نمونه های قدیمی این دستگاه عملکرد های ابتدایی داشتند و آن چنان به اتصالات و امکانات رایانه‌ای متکی نبودند، عموماً عملکرد این نوع صندوق ها مکانیکی بود. اما در نمونه های جدید این دستگاه قادر است با سیستم عامل های ویندوز و اندروید کار خود را انجام دهد و با استفاده از فناوری های پیشرفته مانند امکانات تاچ و غیره سرعت در امر خرید و فروش را بهبود ببخشد. البته صندوق های جدید از قیمت بالایی برخوردارند اما به دلیل تنوع بسیار بالا این محصول نمی توان قیمت مشخصی برای آنها ارائه کرد. توصیه ما به شما خریداران گرامی این است که برای خرید خود به سایت معتبر تجهیزات مراجعه کنید و تمامی مدل های موجود در بازار ایران را در آنجا مشاهده کنید. قیمت در فروشگاه تجهیزات بسیار نازل و ارزان می باشد و تمامی اجناس این فروشگاه اینترنتی کاملا اورجینال و اصلی هستند.

یکی دیگر از امتیازات خرید از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی تجهیزات ارائه گارانتی معتبر کالا به خریداران می باشد، مطمئنا دریافت گارانتی تضمینی برای آسودگی خاطر در استفاده از محصول می باشد. البته خدمات بعد از فروش نیز یکی دیگر از امتیازات حائز اهمیت فروشگاه تجهیزات می باشد. بدیهی است که هر چقدر یک دستگاه با کیفیت باشد در اثر کار مداوم و پیوسته نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد، بنابراین نمی‌توان دستگاه‌ های پیشرفته و گران قیمت را برای سرویس دهی به مراکز غیر متخصص برد زیرا امکان خرابی دستگاه بسیار زیاد می باشد. همچنین سرویس دهی در این مراکز به هیچ عنوان استاندارد و حرفه ای انجام نمی گیرد، اما فروشگاه تجهیزات با ارائه خدمات بعد از فروش محصولات خود مانند فروش سلفون کش گامی دیگر در جهت رفاه حال خریداران برداشته است. تمام این امتیازات باعث شده است که این مرکز خرید به یکی از معتبرترین و محبوب ترین مراکز خرید اینترنتی مبدل شود و امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که فروشگاه اینترنتی تجهیزات را نشناسد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()