فروش بارکد خوان در سایت تجهیزات :

بارکد خوان ها امروزه مصارف بسیار گسترده ای دارند، خصوصاً برای اماکنی که حجم کاری بسیار بالایی دارند. مطمئناً برای اتوماسیون کردن کسب و کارهای پر رونق وجود دستگاه بارکد خوان لازم و ضروری است، مثلاً در اماکنی مانند کارخانه ها، هایپرمارکت ها و غیره اگر از این دستگاه استفاده نکنند فقدان آن  کاملاً احساس خواهد شد. فروش بارکد خوان در فروشگاه تجهیزات انجام می گیرد. 

در ادامه مقاله می خواهیم یکی از دستگاههای پُرفروش بارکد خوان را به شما معرفی کنیم.

فروش بارکد خوان در سایت تجهیزات - خرید بارکد خوان رومیزی دیتالاجیک مدل magellan 800i:

این دستگاه بارکد خوان همانطور که در پسوند نام خود اصطلاح رومیزی را یدک می کشد پوزیشن آن پیشخوانی است، در واقع کاربر برای استفاده از این دستگاه بارکد خوان آن را روی پیشخوان و یا یک جای ثابت می گذرد. این دستگاه بارکد خوان از تکنولوژی لیزری برای خواندن بارکد استفاده می کند و سرعت بی نظیر اسکن آن در ثانیه ۱۱۰۰ اسکن می باشد.

فروش بارکد خوان در سایت تجهیزات - بهترین بارکد خوان رومیزی دیتالاجیک مدل magellan 800i:

این دستگاه بارکد خوان از نمونه های بارکد خوان پایه دار می باشد و به کاربر این امکان را می‌دهد که آن را به صورت ثابت بر روی پیشخوان یا یک میز قرار دهد، البته این دستگاه با استفاده از طراحی و تولید منحصر به فرد خود کاربر را قادر می سازد که آن را از روی پایه برداشته و به شکل دستی نیز از آن استفاده کند. خواندن بارکد توسط این دستگاه در فاصله حداکثر ۱۵ سانتی متری می باشد، بهترین و ایده آل ترین فاصله برای خواندن بارکد و اسکن کردن آنها ۱۰ سانتی متر است.

فروش بارکد خوان در سایت تجهیزات اهمیت فروش بارکد خوان رومیزی دیتالاجیک مدل magellan 800i:

این دستگاه بارکد خوان می تواند به صورت اتوماتیک و تک کلیدی بارکد ها را اسکن کند. بارکد هایی که توسط این بارکد خوان قابل خواندن هستند به شرح زیر می باشند:

توانایی خواندن بارکد های خطی

برای خواندن بارکد های ۱ بعدی

توانایی خواندن بارکد های ۲ بعدی.

یکی دیگر از امتیازات ویژه این بارکد خوان درخصوص خواندن بارکد این است که این دستگاه قادر است از روی صفحه نمایش گوشی تلفن، کامپیوتر و تبلت نیز بارکد ها را شناسایی کند. بنابراین به سادگی می توان از آن در مکان هایی مانند سالن های تئاتر، موسیقی و سینما استفاده کرد.

فروش بارکد خوان در سایت تجهیزات عملکرد و فروش بارکد خوان رومیزی دیتالاجیک مدل magellan 800i:

توجه داشته باشید که استفاده از این نوع بارکد خوان مانند بارکد خوان های دیگر رومیزی دیتالاجیک، در مکانهایی باید از آن استفاده کرد که نیاز به استفاده گسترده در طول روز نمی باشد.

این دستگاه بارکد خوان دارای درگاه های سریال و usb می باشد، این درگاه‌ها دستگاه را قادر می سازند تا به رایانه ها متصل شود. این دستگاه می‌تواند به پوز بانکی نیز متصل شود و اطلاعات خرید را جابجا کند. خرید دستگاه دوخت را از سایت انجام دهید. 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه این است که قادر است به صورت اتوماتیک عیب یابی را انجام دهد و آن را به کاربر گزارش کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()