دستگاه دوخت رومیزی یا دستی : این دستگاه به دو نوع کاتر دار و بی کاتر تقسیم می شود و به شکل نیمه اتوماتیک کار می کند.

روش کار این دستگاه دوخت بدین شکل است که پس از قرار دادن محصول داخل نایلون،  آنرا بین دو فک دستگاه قرار می دهیم. فک پایینی مسئول تولید حرارت است ، با پایین آوردن فک بالایی عمل پرس کردن تکمیل می شود. اگر دستگاه دوخت رومیزی دارای کاتر باشد قسمت اضافی پلاستیک برش می خورد.

از انواع کوچک این دستگاه می توان در منزل نیز استفاده کرد که باقی مانده مواد غذایی، تنقلات، گوشت، مرغ و میوه ها را با این دستگاه میتوان پلمپ نمود تا از ورود گرد و غبار و میکروب به درون مواد غذایی جلوگیری شود. این عمل باعث  افزایش طول عمر مواد غذایی و کمک به اقتصاد خانواده می شود.

معمولا تمامی دستگاه های دوخت رومیزی با برق 220 ولت شهری کار میکنند و توان مصرفی پایینی دارند.

دستگاههای دوخت دستی با طول دوخت های 20، 30، 40، 50، 60 سانت موجود میباشند، عرض دوخت این نوع دستگاه ها 2 میلی متر میباشد و برای بسته بندی ها با وزن های کم مناسب  هستند. این دستگاه ها با توجه به قیمت مناسبی که دارند برای بسته بندی گیاهان دارویی، زعفران، میوه خشک و کسب و کار های خانگی با حجم پایین بسیار مناسب هستند.

به دلیل سبک بودن این مدل ماشینهای دوخت ، حمل و نقل آنها به سادگی امکان پذیر است. 

دستگاه دوخت پدالی

این نوع دستگاه ها بر خلاف  مدل های رومیزی دارای پایه پدال دار و میز نگهدارنده محصول هستند و با فشار بر روی پدال دستگاه ، فک های قسمت دوخت حرکت میکنند به همین جهت به این نوع دستگاه ها، دستگاه دوخت پدالی یا ایستاده میگویند. دستگاه دوخت پدالی یکی از بهترین، با کیفیت ترین و کاربردی ترین دستگاه های بسته بندی است.

ضخامت قسمت پرس این دستگاه ها عموما بین 2 تا 15 میلی متر متنوع می باشد و نوع فک های پرس آن نیز به صورت خطی و شطرنجی هستند. طول دوخت این دستگاه ها نیز بین 20 تا 300 سانتی متر قابل تنظیم هستند.

به دلیل استحکام دوخت و نوع دوخت متنوعی که دارند برای بسته بندی مایعات و مواد پودری و ... مناسب هستند.

ولتاژ کاری این دستگاه ها نیز 220 ولت شهری میباشد.

انواع دستگاه دوخت پدالی : دستگاه دوخت پدالی آلومینیوم ، دستگاه دوخت پدالی المنتی، دستگاه دوخت برنجی ، دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک ، دوخت مگنتی

دستگاه دوخت ریلی : که به آن دوخت پلاستیک اتوماتیک نیز گفته می شود. طرز کار به این شکل است که محصول بر روی ریلی دستگاه قرار میگیرد و به طرف قسمت دوخت فرستاده میشود و با حرارت و فشار غلطک ها عملیات دوخت انجام میگیرد. دستگاه های دوخت ریلی نیز دارای مدل های مختلفی هستند :  دوخت ریلی افقی که بسته بندی محصول به شکل خوابیده انجام میشود و برای محصولات جامد از این مدل استفاده می گردد.

دستگاه دوخت ریلی عمودی  که محصولات به شکل عمودی و ایستاده به داخل دستگاه فرستاده می شوند تا عمل دوخت و پرس به شکل ایستاده انجام شود. از مدلهای ریلی عمودی برای بسته بندی مایعات و موادی که خطر ریخته شدن دارند استفاده میشود. فروش سلفون کش در سایت انجام می گیرد. 

از قابلیتهای دستگاه دوخت ریلی قابل تنظیم بودن حرارت و سرعت دستگاه، متناسب با جنس نایلون می باشد. در بعضی از مدل های دستگاه دوخت ریلی همزمان با دوخت و پرس ، تاریخ تولید و انقضا و قیمت بر روی محصولات درج می گردد.

این نوع دستگاه ها با برق 220 ولت کار میکند.

دستگاه دوخت ریلی به دلیل سرعت کار بالا و استحکام دوخت برای کسب و کار هایی با حجم تولید و بسته بندی زیاد مناسب می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()