نگاهی گذرا به انواع چرخ گوشت های مینرو امگا

شرکت ایتالیایی مینروا امگا یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که در میان آنها انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی و صنعتی جای می گیرد. از تولیدات این شرکت می توان به نمونه های چرخ گوشت قصابی ، چرخ گوشت رومیزی ، چرخ گوشت میکسردار و انواع چرخ گوشت ایستاده و رومیزی اشاره نمود. نکته قابل توجه این است که تمامی انواع چرخ گوشت امگا مینروا از نوع گیربکسی هستند و در میان چرخ گوشت های ایتالیایی انواع چرخ گوشت تسمه ای یافت نمی شود.در فروشگاه مینروا امگا علاوه بر خرید و فروش چرخ گوشت صنعتی ، تعمیر چرخ گوشت نیز توسط متخصصان خبره انجام می گیرد.

از طرف دیگر چرخ گوشت های امگا تولید ایران عمدتا به دو شکل چرخ گوشت ایستاده و چرخ گوشت رومیزی تولید می شوند که اغلب آنها ساختار تسمه ای دارند. شایان ذکر است که چرخ گوشت تسمه ای در بازار داخلی متقاضی و طرفداران بیشتری دارد. به دلیل اینکه در کبابی ها و رستوران ها برای  مخلوط کردن گوشت با مواد غذایی آبدار مانند پیاز یا سیب زمین چرخ گوشت تسمه ای مناسب می باشد. سرازیر شدن آب مراد غذایی در انواع گیربکسی به قطعات داخلی آسیب وارد می کند.

تعمیر چرخ گوشت در فروشگاه مینروا امگا

دارندگان أنواع چرخ گوشت خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی همواره دغدغه تعویض قطعات و تعمیر چرخ گوشت را دارند. مسلما تمامی ماشین آلات و تجهیزات برقی پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می کنند که چرخ گوشت هم از این امر مستثنی نیست. پیدا کردن مرکزی مطمین جهت تعمیر چرخ گوشت نیز کاری دشوار است.

از جمله نکات مثبتی که دارندگان و متقاضیان خرید چرخ گوشت امگا می توانند در فروشگاه مینروا امگا بیابند، امکان انجام تعمیرات چرخ گوشت و تامین قطعات یدکی چرخ گوشت بدون حضور در فروشگاه است.

خدمات تعمیر چرخ گوشت در محل شامل بررسی، عیب یابی و تعمیر  توسط تعمیرکاران باتجربه می باشد.

یکی از مزیت هایی که فروشگاه مینروا امگا برای تعمیر انواع چرخ گوشت در نظر گرفته است، امکان ارسال چرخ گوشت از راه دور برای تعمیر، یا خرید قطعات یدکی چرخ گوشت است.

با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های متخصص در این حرفه که قادر به عیب یابی انواع چرخ گوشت ها و رفع مشکلات آنها می باشد، فروشگاه مینروا امگا رضایت مشتریانش را همیشه جلب نموده است. تعمیرکاران این شرکت با برخورداری از مهارت فنی بالا و اخلاق حرفه ای که دارند همواره رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

تعمیر چرخ گوشت رومیزی، تعمیر چرخ گوشت ایستاده، تعمیر چرخ گوشت صنعتی و تعمیر چرخ گوشت مینروا از وظایف فروشگاه مینروا امگا می باشد.


آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()