آیفون تصویری جهت تجهیز نمودن ساختمان به تجهیزات امنیتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا تولید کنندگان دستگاه های آیفون تصویری بتوانند بر قابلیت های امنیتی این دستگاه افزوده و بیش از گذشته رضایت مندی ساکنین ساختمان را جلب نماید. فروش  آیفون تصویری تکنما به عنوان یکی از برندهای ایرانی شناخته شده در بازار مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است چون تجهیز به امکانات پیشرفته می باشند و توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان، امکان خرید آیفون تصویری تکنما با قیمت ارزان فراهم نمایند. به طور کلی نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید آیفون تصویری وجود دارد و ساکنین ساختمان و یا مالکین ساختمان باید آشنایی کامل نسبت به این موارد مهم داشته باشند.

فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از نمایندگی معتبر و رسمی شرکت تکنما در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید انواع آیفون تصویری تکنما را با قابلیت های مختلف فراهم نموده است.

نکات کلیدی خرید آیفون تصویری تکنما

تا کنون دستگاه های آیفون تصویری را از نزدیک ملاحظه نموده اید و آشنایی تقریبی با اجزای این دستگاه دارید. آیفون تصویری مجهز به پنل ورودی و خروجی است که یکی در مقابل درب خروجی و دیگری داخل واحدها نصب می شود. پنل ورودی آیفون تصویری مجهز به صفحۀ نمایشگر یا مانیتور بوده و پنل خروجی به دوربین با قابلیت دید در شب مجهز می باشد و بدین وسیله امکان نمایش تصاویر را برای افراد فراهم می سازد. قیمت خرید آیفون تصویری نوع تکنما بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به قابلیت های دستگاه، پنل خروجی و چند واحده بودن اشاره نمود. جهت خرید آیفون تصویری تکنما با قابلیت های مناسب و پیشرفته می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ تکنما شاپ به صورت آنلاین مشورت نمائید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()