آسیابهای دستی از دیرباز جهت آماده سازی محصولات کشاورزی همراه زندگی بشر بوده اند . با ظهور تکنولوژی ، آسیابهای برقی نیز جایگزین آسیابهای دستی شده و کار خرد کردن را ساده نموده اند. دستگاه آسیاب برقی یکی از ماشین آلاتی است که در هر آشپزخانه ای پیدا می شود.  امروزه در  منازل و کارگاه های کوچک و بزرگ تولیدی ، دستگاه آسیاب کن برقی یا پودر کن کاربرد فراوانی دارد و در خطوط تولید ادویه جات و مکان هایی که نیاز به پودر کردن مواد غذایی میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه آسیاب مواد غذایی زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی قرار میگیرد و برای خرد کردن مواد جامد به قطعات کوچک‌تر یا برای آسیاب کردن انواع ادویه جات، قهوه و دیگر محصولات غذایی استفاده می شود.

آسیاب صنعتی در فروشگاه تجهیزات

از أنواع آسیابها ، آسیاب صنعتیمی باشدکه  برای مصارف با حجم بالا و نیازمند دقت در کارخانه ها، کارگاه ها، عطاری ها، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها ، رستوران ها ، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و غلاتی و حتی منازل استفاده می شود تا بتوان به سادگی و بدون دخالت دست در کمترین زمان مواد مورد نیاز را به پودر تبدیل نمود.

ادویه‌جاتی از قبیل زرد چوبه، دارچین، آویشن، فلفل، سماق و زنجبیل و دانه‎‌های سختی مثل جوز هندی، تخم گشنیز، هسته تمر هندی، سنجد، هسته خرما و سنگ نمک با دستگاه آسیاب ادویه تبدیل به پودر می شوند. علاوه بر اینها ، آسیاب برقی توان خرد کردن مواد دارویی، شیمایی و مواد معدنی را نیز دارند.

آسیاب چگونه کار می کند ؟

خردکن مهم‌ترین قسمت دستگاه آسیاب است و عمل چرخش تیغه برای خرد کردن یا آرد کردن را انجام می‌دهد. مواد پودر شده به راحتی از مخزن دستگاه آسیاب خارج می‌شوند. کیفیت ادویه‌های پودر شده عالی بوده و نیازی به الک شدن ندارد.

ظرفیت دستگاه‌های آسیاب کارگاهی و کارخانه‌ای حدود 3000 تا 5000 کیلوگرم در یک شیفت کاری می‌باشد.

در حالت معمول، اسیاب های صنعتی با برق 3 فاز کار می کنند .

دستگاه آسیاب صنعتی در انواع مختلفی مانند رومیزی و ایستاده تولید می شود و ظرفیت ها و قدرت های گوناگونی دارند. سنجیدن قدرت دستگاه برای آسیاب کردن و برشمردن اینکه چه چیزهایی را می تواند آسیاب کند، از جمله مسایل مهم برای خریداران است. فروش دستگاه خمیر گیر از طریق سایت انجام می گیرد. 

قیمت آسیاب برقی صنعتی با ظرفیت تولید پودر و میزان توان میکرونیزه کردن این نوع آسیاب ها با یکدیگر متفاوت است و در مدل ها، ابعاد، قدرت و مکانیزم‌های مختلف می‌باشند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()