آیفون تصویری حاصل تکنولوژی روز است و نسخۀ ارتقاء یافتۀ آیفون صوتی محسوب می شود. در ایران شاهد گسترش خرید و فروش آیفون تصویری در مدل های مختلف می باشیم. امروزه فروش آیفون تصویری در مدل های مختلف صورت می گیرد که ارتباط مستقیم به قابلیت های به کار رفته در ساخت آیفون تصویری دارد. آیفون تصویری مجهز به صفحۀ نمایشگر در ابعاد استاندارد است که امکان نمایش تصاویر شخص مقابل درب را بر روی مانیتور فراهم می آورد. امروزه به سهولت می توان از امکانات این نوع آیفون جهت باز کردن درب ورودی و پارکینگ استفاده نمایند. هنگام خرید آیفون تصویری توجه به یک سری نکات مهم لازم و ضروری می باشد که می توان به تعداد واحد، قیمت، سطح امنیت ساختمان و سطح کیفیت پنل خارجی و داخلی اشاره نمود.

فروشگاه تکنما شاپ از دیگر مراکز فروش دستگاه های آیفون تصویری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر توانسته در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید آیفون تصویری را برای مشتریان با پنل های مختلف فراهم نموده است.

فاکتورهای مهم خرید آیفون تصویری

انواع آیفون موجود در بازار می توان به آیفون صوتی و آیفون تصویری اشاره نمود، که هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی متفاوت می باشند. امروزه فروش آیفون تصویری رایج تر می باشد چون مزایای متعددی دارد که در ادامه بدان اشاره می نمائیم. آیفون تصویری علاوه بر انتقال صدا قادر به نمایش تصویر به صورت سیاه و سفید و یا رنگی بر روی مانیتور پنل داخلی می باشند. طراحی و ساخت دستگاه آیفون تصویری به نحوی است که دارای قابلیت انتقال تصویر به صورت آنالوگ و دیجیتال می باشد، علاوه بر آنکه امکان ضبط تصویر بر روی مموری و یا فلش را برای افراد فراهم می سازد. قیمت آیفون تصویری به عوامل متعددی از جمله ابعاد صفحه مانیتور، سطح کیفیت لامپ ال ای دی، قابلیت های فنی دستگاه، داشتن صفحه نمایشگر لمسی، تعداد واحد، تعداد دوربین و ... اشاره نمود. جهت سفارش خرید آیفون تصویری تکنما  با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()