تعریف صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی دستگاهی الکترونیکی جهت محاسبه و ثبت خرید و فروش معاملات می باشد که یک رسید هم برای مشتری چاپ می‌کند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی با توجه به کسب ‌و کار مورد نظر روی  صندوق فروشگاهی نصب میگردد و تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه، قیمت و موجودی کالا و محاسبه سود و زیان را بر عهده دارد. در کنار صندوق فروشگاهی تجهیزات دیگری همانند کشوی پول، چاپگر فیش و بارکدخوان برای سرعت بخشیدن روند کار قرار می‌گیرند که فرآیند ثبت اطلاعات در نرم افزار فروشگاهی را به صورت خودکار انجام می‌دهند.

با روی کار آمدن صندوق‌ فروشگاهی و رایج شدن استفاده از آنها ، دیگر به استفاده از فاکتورهای دست‌نویس قدیمی و محاسبات طولانی و زمان‌بر مخصوصاً برای فروشگاه‌های بزرگ نیازی نیست. با خرید و نصب صندوق فروشگاهی که نرم افزار حسابداری فروش دارد فاکتورهای فروش به صورت الکترونیکی صادر می‌شوند و مشتری بدون کلافه شدن در صف های طولانی پرداخت را به آسانی انجام داده و از خرید خود لذت می برد.

از دیگر مزایا و قابلیت‌های صندوق فروشگاهی به موارد زیر می توان اشاره کرد :

اطلاع فروشنده از میزان درآمدها و هزینه های فروشگاه به صورت گزارشهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه ، افزایش سرعت و نظم در فروش محصولات و ارایه خدمات به مشتریان ، افزایش سرعت در پردازش محاسبات  و صرفه‌جویی در زمان ، افزایش دقت در امور کاری ، امکان شناسایی اقلام خاص ، کاهش میزان خطا تا حد صفر در ثبت اطلاعات

خرید و فروش صندوق فروشگاهی

صاحبین کسب‌وکارها برای خرید صندوق فروشگاهی ابتدا باید نیاز مجموعه خود را بشناسند، یعنی بدانند به چه نوع صندوقی و به چه تعداد نیاز دارند. پس از آن با مراجعه به سایت فروشگاه تجهیزات می توانند با مدلهای مختف صندوقهای فروشگاهی

و توانایی ها و قابلیت های هر یک از آنها آشناشده و اقدام به خرید نمایند. فروش بارکد خوان در سایت انجام می گیرد. 

در صورت وجود هرگونه ابهامی ، کارشناسان فروشگاه تجهیزات همواه پاسخگو بوده و مشاوره های لازم را انجام میدهند.

در سایت فروشگاه تجهیزات صندوقهای فروشگاهی با قیمتهای مختلف موجود می باشند. باید خاطرنشان کنیم که نمونه های اولیه صندوق فروشگاهی به دلیل عملکردهای ساده و قابلیتهای بسار اندک و محدود دارای قیمتهای پایینتری نسبت به مدلهای لمسی می باشند.  از سوی دیگر، صندوقهای لمسی به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته ، تجهیز شدن به سیستم عامل های اندرویدی یا ویندوزی و قابلیتهای بسیار دارای  قیمت  های بالایی می باشند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()