همان طور که می‌دانید، برای وزن کردن انواع لوازم و اجسام مختلف، نیاز به وسیله ای به نام ترازو داریم. این وسیله توانایی وزن کردن انواع اجسام را دارد. در شرکت تراز محک، انواع ترازو های مختلفی وجود دارد. این وسیله، تا حد معینی ظرفیت وزن کردن اجسام را دارد. برای توزین اجسام سنگین تر وسیله ای به نام باسکول وجود دارد. این وسیله توانایی توزین انواع اجسام سنگین با وزن های بسیار زیاد را دارد. شرکت تراز محک، از برترین ارائه دهندگان باسکول های سبک و سنگین و انواع  ترازو معمولی و حرفه ای می‌باشد. بسیاری از کارخانه ها که محصولات تولیدی سنگینی دارند، برای وزن کردن محصول نهایی و به دست آوردن وزن خالص آن اقدام به نصب باسکول در قسمتی از کارخانه می‌کنند. باسکول ها نیز انواع مختلفی دارند. بعضی از باسکول ها فقط برای وزن کردن کامیون ها و تریلر ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

باسکول دیجیتالی و مکانیکی

همان طور که می‌دانید، امروزه اکثر ترازو ها به صورت دیجیتالی عرضه می‌شوند. باسکول ها نیز در دو دسته مکانیکی و دیجیتالی موجود می‌باشند. اندازه این باسکول ها بزرگ است و تا چندین تُن، توانایی توزین دارند. اما بعضی از باسکول ها، اندازه کوچکی دارند و در قسمتی از کارخانه، برای وزن کردن محصولات نهایی در حد 800 الی 900 کیلوگرم مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشخص است که باسکول یا ترازو دیجیتالی، دقت و محاسبه دقیق تری نسبت به نسخه مکانیکی خود دارند. خرید ترازوی فروشگاهی محک را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

باسکول های مکانیکی، وزن لوازم را توسط المان های مکانیکی نشان می‌دهند. طبیعتا وزنی که نشان می‌دهد، دقیق نخواهد بود. تراز محک از ارائه دهندگان انواع باسکول های دقیق دیجیتالی در سطح کشور می‌باشد. شما می‌توانید برای محل مورد نظرتان، باسکول مورد نظر خود را از تراز محک تهیه نمایید. تنوع محصولات در شرکت تراز محک بالا است و می‌توان با توجه به نیاز، ترازو یا باسکول مورد نظر خود را انتخاب کرد.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()