گاو صندوق خانگی نوعی صندوق یا قفسه‌ای محکم، فلزی و نسوز با قفلی پیچیده برای نگه داشتن پول یا اشیا و دارایی هایی ارزشمند می باشد که علاوه بر ویژگی‌ ضد سرقت، می‌بایست در مقابل آسیبهای ناشی از حوادثی مانند سیل و آتش سوزی توانایی مقاومت و حفاظت داشته باشد. در یک گاوصندوق خانگی علاوه بر ویژگی های امنیتی ، عملکرد ساده آن نیز مهم است.

با خیالی آسوده از خانه خارج شوید

امروزه با توجه به افزایش مدارک و وسایل گرانبها در شرکت ها و خانه ها ، نیاز به یک مکان امنی همچون استفاده از گاوصندوق بیش از پیش اهمیت یافته است.

توصیه فروشگاه تجهیزات برای خرید گاو صندوق

جهت انتخاب صندوق خانگی مناسب ، قبل از هر چیز  تعیین حجم و ابعاد تقریبی از گاوصندوقی مورد نیاز مهمترین مسیله می باشد. به این منظور در وهله اول سعی کنید حجم اموال و اسنادی که می‌خواهید در گاوصندوق تان نگه دارید را تخمین بزنید. برای مثال برای جواهرات قیمتی و طلا به گاوصندوقی با فضای بیشتر نیاز دارید ولی برای نگهدای مدارکی  مانند اسناد ملکی به صندوقی با فضای زیاد نیاز ندارید. پیشنهاد می شود جهت نگهداری اسناد بهادار مثل اسناد ملکی ، اسناد ازدواج ، پاسپورت و… گاوصندوق خانگی با طبقات متعدد را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی مدارک و اسناد مهم خود را طبقه بندی نمایید.

در مرحله‌ی بعد محل‌های احتمالی قرار دادن گاوصندوق بسیار مهم است، این محل‌ها بهتر است  در کنج یا گوشه باشند و دید خیلی کمتری داشته باشند یا اصلا در دید نباشند مثلا داخل کمد.  اگر فضای کم در اختیار دارید، طبیعتا ابعاد بیرونی گاوصندوق خانگی شما و تعداد انتخاب‌هایتان محدودتر خواهد بود.

یک گاوصندوق خانگی  مناسب علاوه بر ویژگی‌های عمومی می‌بایست نسوز نیز باشند. حداقل، مقاومت یک گاوصندوق نسوز در دمای ۹۲۴ درجه به مدت ۱ ساعت الزامی است و برای اطمینان از این موضوع ، حتما باید تاییدیه محصول را دریافت کنید. در صندوقهای خانگی نسوز ، عایق حرارتی از جنس آلیاژ بهتر از عایق های بتنی و گچی هستند چرا که هم دارای مقاومت و نسوز بودن بیشتر هستند و هم به نسبت بتن سبک تر می باشند. بتن و مواد عایق نسوز شبیه آن در دمای بالای ۶۰۰ درجه مقاومت شان را از دست می دهند و عملا محصول تغییر شکل می دهد.

گاوصندوق های خانگی در عین سبک بودن باید قابلیت پیچ شدن به یا دیوار یا زمین را داشته باشد تا غیر قابل حمل باشند.

مسیله امنیت در گاو صندوق های خانگی به علت اینکه احتمال سرقت در آن ها به مراتب بیشتر از صندوقهای دیگر اشت ، دارای اهمیت بیشتری نیز می باشد.

اهمیت قفل صندوق خانگی

گاو صندوق های خانگی مدل های گوناگونی را شامل می شوند که به طور کلی بر اساس نوع  قفل به دیجیتالی و مکانیکی تقسیم می شوند.

با اطمینان می توان گفت که یکی از مهمترین ویژگی های گاوصندوق خانگی خوب ” نوع قفل گاوصندوق خانگی ” است، اگر گاوصندوق قفلی غیر قابل نفوذ داشته باشد دیگر نگرانی بابت امنیت آن وجود نخواهد داشت.

گاوصندوق‌های خانگی مکانیکی که با کلید باز و بسته می شوند ، احتمال باز شدن آنها توسط سارقین بیشتر از سایر انواع گاوصندوق‌ها می‌باشند. به همین دلیل قفل‌های ترکیبی با رمز و کلیدهای چرخشی مکانیکی برای گاوصندوق‌ها در نظر گرفته شده تا بتوان سطح امنیت را تا حد بسیار زیادی افزایش داد.

در گاوصندوق های دیجیتال عموما اهرم و کلید دیده نمی شود و جای آن را کیبورد های عددی یا سیستم های رمزنگاری اثرانگشت گرفته اند. سرعت عملکرد در گاوصندوق دیجیتال تقریبا ۳ برابر محصولات مشابه مکانیکی است.

بهترین نوع گاو صندوق خانگی کدام است

یکی از بهترین نوع گاوصندوق های موجود گاوصندوق اثر انگشتی است. جدیداً گاوصندوق های اثر انگشتی حرفه ایی در حال تولید هستند که از نظر امنیت قفل حرف اول را میزنند. گاوصندوق های اثرانگشتی در بیشتر مراکز و سازمان های دولتی جایگاه قابل توجهی پیدا کرده است. فروش گاوصندوق از سایت انجام دهید. 

اخیرا تولید کنندگان برای به حداکثر رساندن امنیت گاوصندوق ها، با کمک تکنولوژیهای نوین آنها را مجهز سنسور های تشخیص حرکت و شوک سنج کرده اند که درصورت حرکت ناخواسته یا وارد شدن شوک به گاوصندوق هشدار امنیتی روشن خواهد شد و سریعا از سرقت گاوصندوق خود مطلع خواهید شد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()