نحوه کار فیش پرینترها

مکانیزم این دسته از چاپگرها برخلاف سایر پرینترها نیازی به جوهر یا شارژ کارتریج ندارد و نیاز به کاغذهای مخصوص می باشد که در مقابل حرارت حساس بوده و واکنش نشان می دهند.  بنابراین برای شرایطی مناسب هستند که ماندگاری متن چاپ شده از اهمیت کمتری برخورد دار است به جای آن تعداد چاپ بالایی گرفته می شود. تنها هزینه چاپ در این نوع چاپگر ها، هزینه تهیه رول کاغذ  فیش پرینتر است که البته هزینه بالایی نیست و استفاده از این پرینتر ها را مقرون به صرفه می کند.

انواع فیش پرینتر

فیش زن ها دارای دو نوع کلی حرارتی و سوزنی می باشند. لازم به ذکر است برخی از دستگاهها توانایی چاپ فیش، به هر دو صورت را نیز دارا می باشند.

فیش پرینتر ها از معمول ترین پرینترهای مورد استفاده در پیشخوان ها هستند و معمولا رومیزی و کوچک ساخته می شوند و عموما بدنه ای پلاستیکی دارند .

مزایای استفاده از فیش پرینترها :

  • هزینه کم ، سرعت و کیفیت بالا در چاپ
  • عمر طوانی و طراحی محکم
  • عدم نیاز به شارژ
  • بی سر و صدا بودن هنگام کار
  • کم حجم و سبک بودن
  • سادگی در ساختار و نصب و راه اندازی آسان
  • قابلیت چاپ تا ۲۰ خط در ثانیه در پرینتر های حرارتی
  • فیش پرینتر ها احتیاج به جوهر ندارند
  • پرینتر های حرارتی عمر طولانی دارند
  • هزینه های جانبی بسیار اندک

خرید و فروش فیش پرینتر در فروشگاه تجهیزات

نکاتی که هنگام خرید فیش پرینتر مناسب باید در نظر گرفت : یکی از مسائل مطرح در خرید پرینتر حرارتی انتخاب دستگاه مورد نیاز است . انتخاب فیش پرینتر را باید با در نظر گرفتن نیازمان از دستگاه و بودجه پیش بینی شده انجام داد. سپس سرعت چاپ و نوع رول ها ی کاغذی دستگاه را باید در نظر گرفت. کیفیت و رزولوشن چاپ ، پورت اتصال و اپلیکیشن هایی که بر روی این دستگاهها نصب می شوند نیز حایز اهمیت هستند. قیمت دستگاه نیز باید مد نظر قرار بگیرد. خرید لیبل پرینتر را با بهترین کیفیت انجام دهید.

اگر برای فروشگاه ، رستوران ، فست فود و هر محیط دیگری نیاز به دستگاه صدور قبض یا فیش دارید  کافیست از محصولات سایت فروشگاه تجهیزات  دیدن کنید و پس از مطالعه اطلاعات لازم سفارش دهید. فروشگاه تجهیزات نماینده فروش فیش زن برندهای مختلف می باشد. برندهایی همچون: بیکسلون ، اپسون ، دلتا ، دایمو، میوا ، سوو ، استار ، اس ان بی سی و ... برند های فعال در زمینه تولید فیش پرینتر می باشند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()