با رشد روزافرون کسب و کارها جهت تسریع و دقت در امر فروش ، دستگاههای بسیاری در اختیار فروشندگان قرار گرفته است. یکی از این دستگاهها بارکدخوان می باشد که در تمامی مراکز صنعتی و فروشگاهها دیده می شود. استفاده از بارکد بر روی اجناس و کالاهای مختلف هر روز فراگیرتر می گردد. از این جهت ابزاری لازم خواهد بود تا اطلاعات روی بارکدها را استخراج کند .  بارکد خوان این عمل را انجام میدهد و با استفاده از اشعه نوری اطلاعات بارکد را رمز گشایی می نماید.

از  فواید بارکد گزاری بر روی محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد : مصون بودن از خطاپذیری به علت کاهش دخالت نیروی انسانی و وارد نشدن دستی اطلاعات، دسته بندی دقیق اطلاعات و سرعت بالا  و دسترسی آسان به اطلاعات واقعی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در ایجاد بارکدها ، بارکد خوان ها نیز هر روز قوی تر می شوند و به قابلیت های بیشتری تجهیز می گردند.

کاهش هزینه ها ، کاهش خطای انسانی ، سهولت و سرعت در کار فروش و دسترسی آسان و امن به اطلاعات موجودی و قیمت گذاری  از مزایای بارکدخوانها محسوب می گردند.

با توجه به مطالب فوق و گستردگی هر روزه استفاده از بارکدخوانها  در مراکزی  مانند دفاتر پستی ، انبارها ، داروخانه ها ، فروشگاههای زنجیره ای ، لباس فروشیها ، کفش فروشیها ، خرید و فروش بارکدخوان ها به صورت حضوری و اینترنتی امری فراگیر شده است.

فروشگاه تجهیزات با پشتوانه کارشناسان کارآزموده و دارا بودن نمایندگی شرکتهای معتبر تولیدکننده لوازم فروشگاهی، سایتی مطمین جهت خرید و فروش بارکدخوان می باشد.

در سایت فروشگاه تجهیزات فروش لیبل پرینتر و بارکدخوان های فروشگاهی و صنعتی ، فروش بارکدخوان بی سیم و باسیم ، فروش بارکدخوان لیزری و نوری ، فروش بارکدخوان تفنگی ،رومیزی و PDA به صورت آنلاین صورت میگیرد. قبل از فروش بارکدخوان کترشناسان فروشگاه تجهیزات مشاوره های لازم جهت خرید دستگاه مناسب کسب و کار خریدار را در اختیارشان قرار می دهند.

قیمت فروش دستگاه‌های بارکدخوان  در فروشگاه تجهیزات از  700 هزار تومان برای دستگاه‌های بارکدخوان با سیم شروع می شود تا 9 میلیون تومان برای دستگاه‌های بیسیم و رومیزی افزایش می یابد  که خریدار می‌تواند با توجه به نوع کاربرد  و بودجه خود یکی از آن‌ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهد.

نزدیک به 30 نوع بارکد خوان در سایت تجهیزات به فروش میرسند  که اغلب آنها از برند دیتالاجیک هستند. فروش بارکدخوان هایی با برندهای خوشنام و پراوازه از افتخارات فروشگاه تجهیزات می باشد.

 سایت فروشگاه تجهیزات پس از فروش بارکدخوان ، برای ارسال به سرارسر ایران همچنان در خدمت مشتریان می باشند و  عمل پشتیبانی را انجام میدهند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()