اگر مشتاق ایجاد سینمای خانگی هستید، می توانید با ویدئو پروژکتور جیبی نیزار کالا این تجربه را داشته باشید. مجموعۀ نیزار کالا به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور بر اساس فناوری و تکنولوژی روز دنیا می باشد. این مجموعۀ معتبر با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارد، توانسته شرایط مناسبی را جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است. چرا که کاهش ابعاد و وزن دستگاه های  ویدئو پروژکتور جیبی توانسته بیش از گذشته طرفداران این دستگاه پخش کننده را فراهم سازد.

فروشگاه نیزار کالا از جمله اولین مراکز تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور توانسته در ایران مجموعۀ خود را تأسیس نموده و امکان تولید نسخه های جدید ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت وای فای را برای علاقه مندان به خرید این دستگاه فراهم سازد.

فاکتورهای تعیین قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

هدف کلی از طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور، پخش تصاویر در ابعاد بزرگ در موقعیت های مختلف می باشد. به عبارتی خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار نسبت به تهیۀ تلویزیون در محیط های آموزشی، شرکت ها، مجموعه های بازاریابی، مجموعه های برگزاری همایش و ... مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر آنکه با استفاده از تکنولوژی دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می توان در ابعاد بزرگ تر از صفحه نمایش تلویزیون، تصاویر را برای مخاطبان به معرض نمایش قرار داد.

با توجه به اینکه تنوع دستگاه های ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته افزایش یافته است، شاهد کاهش قیمت ویدئو پروژکتور جیبی با برند ایرانی نیزار کالا می باشیم. در این صورت علاوه بر مؤسسات، عموم افراد نیز می توانند جهت مصارف شخصی از جمله ایجاد سینمای خانگی در محل سکونت خود، از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی با قابلیت وای فای استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()