ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که به عنوان دستگاه پخش کننده توسط مراکز آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با گذشت زمان پیشرفت تکنولوژی شرایط را برای سازندگان دستگاه های دستگاه های ویدئو پروژکتور فراهم نموده است. در نتیجه شاهد فروش  ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف می باشیم. عدسی و لامپ از اجزای اصلی دستگاه های پروژکتور به شمار می روند، از این رو جهت بهبود کیفیت این دستگاه توانسته فناوری روز بهره گرفته و امکان ساخت ویدئو پروژکتور CRT (لامپ پرتو کاتدی)، ویدئو پروژکتور LCD (صفحه نمایش کریستال مایع) و ویدئو پروژکتور DLP (پردازش نور دیجیتال) را فراهم سازند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است.

جهت مشورت تخصصی رایگان و خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن بالا می توانید با کارشناسان فروش نیزار کالا تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور در حال فعالیت می باشد و می تواند شما مشتریان گرامی را در سراسر کشور جهت خرید ویدئو پروژکتور پرتابل راهنمایی کنند.

ویدئو پروژکتور CRT از جمله دستگاه های پروژکتور قدیمی است که از وزن بالایی برخوردار بودند ولی با گذشت زمان و بهره مندی از تکنولوژی روز، تولید کنندگان توانستند بر قابلیت های ویدئو پروژکتور بی افزایند و بدین وسیله امکان ساخت ویدئو پرژکتور LCD و ویدئو پروژکتور مجهز به لامپ LED را فراهم آورند و بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت پخش تصاویر را نسبت به نسخه های قدیمی بهبود ببخشند. بهره گیری از این امکانات به افراد کمک می کند که بتوانند از تماشای تصاویر نهایت لذت را ببرند. در حال حاضر امکان اتصال ویدئو پروژکتور به اکثر دستگاه ها دیجیتالی همچون لپ تاپ، تلویزیون، دستگاه های مدیا پلیر، دستگاه پلی استیشن، تلفن هوشمند و ... فراهم می باشد. جهت سفارش  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  پرتابل با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()