ویدئو پروژکتور جیبی از جمله دستگاه های پروژکتوری است که کاربرد آن را می توانید در میان جوانان به وفور مشاهده نمائید. ویدئو پروژکتور به دلیل قابلیت هایی که از آن برخوردار است، جهت نمایش داده های تصویری در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد  ویدئو پروژکتور جیبی را بیش از گذشته می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. طراحی و فروش ویدئو پروژکتور جیبی توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ تجهیزات دیجیتالی پخش کننده بوجود آورد.

سفارش انواع ویدئو پروژکتور جیبی

چرا که دستگاه پروژکتور در گذشته در ابعاد بزرگ تر ساخته می شد و جابجایی آن برای افراد کار دشواری بود ولی امروزه تولید کنندگان با بهره گیری از فناوری روز دنیا توانسته اند موفق به کاهش ابعاد و وزن دستگاه های پروژکتور گردند. در نتیجه مینی ویدئو پروژکتور و ویدئو پروژکتور جیبی توانسته بازار خرید و فروش دستگاه های پروژکتور را متحول سازد. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور جیبی و اینکه از میان محصولات نسل جدید دستگاه های پروژکتور کدام یک از آنها مناسب می باشد، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیزار کالا مشورت نمائید.

امروزه خیلی از افراد خواستار خرید دستگاه های پروژکتور هستند چون به راحتی می توانند از مزایای این دستگاه در موقعیت های مختلف جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای تعداد زیادی مخاطب استفاده نمایند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی با مشخصات فنی در سطح بازار صورت می گیرد. ویدئو پروژکتور از دو بخش اصلی نرم افزار و سخت افزار تشکیل شده است و تفاوت هر یک از مدل های پروژکتور در قابلیت هایی است که در طراحی چنین دستگاه هایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت خرید و اطلاع از آخرین قیمت ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از مشورت با مشاوران فروش مینی ویدئو پروژکتور با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین ویدئو پروژکتور جیبی را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 609
نمایش همه
علاقه مندی ها ()