از زمانی که دستگاه ویدئو پروژکتور اختراع شد، روز به روز شاهد گسترش کاربرد ویدئو پروژکتور در مجموعه های مختلف بودیم. علاوه بر آنکه همواره سازندگان دستگاه های پروژکتور در تلاش بودند با بهره گیری از فناوری روز بتوانند انواع  ویدئو پروژکتور را در ابعاد کوچک و وزن سبک تر طراحی و عرضه نمایند. در نتیجه بدین وسیله بتوانند از این بستر جهت رشد تکنولوژی ساخت دستگاه های دیجیتالی بی افزایند. در دهۀ اخیر صنعت ساخت دستگاه های پروژکتور پیشرفت نموده است و در داخل کشور نیز سازندگان متعددی توانسته اند در زمینۀ ساخت و فروش ویدئو پروژکتور با تکنولوژی روز پیشرفت نموده و بدین وسیله بتوانند دستگاه های متعددی را به بازار عرضه نمایند.

فروشگاه نیزار کالا نیز به عنوان یکی از مراکز بزرگ و شناخته شده در حوزۀ تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور در سراسر ایران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته موفق به عرضۀ دستگاه های پروژکتور با امکانات جدید گردد. علاوه بر آنکه توانسته اند میزان رزولوشن و کنتراست تصویری را برای محصولات جدید ویدئو پروژکتور افزایش دهد و امکان نمایش تصاویر با وضوح تصویر بالا را بر روی پردۀ نمایشگر فراهم نموده است. ضمن آنکه توانسته اند وزن و ابعاد دستگاه های ویدئو پروژکتور نیزار کالا را کاهش دهند.

در حال حاضر امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان و همچنین گران برای عموم افراد، صاحبان صنایع، مؤسسات آموزشی دولتی و خصوصی، شرکت ها، ارگان ها فراهم می باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی بستر را برای ساخت مدل های جدید ویدئو پروژکتور فراهم نموده است و سازندگان مجرب توانسته اند با بهره گیری از فناوری روز دنیا اقدام به ساخت انواع مینی ویدئو پروژکتور گردند. ضمن آنکه به قابلیت های پیشرفته مجهز هستند و امکان پخش تصاویر با کیفیت را بر روی پردۀ نمایشگر فراهم نمایند. جهت خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()