به طور کلی دستگاه بارکد زن یا بارکد پرینتر همانطور که از اسمش پیداست بارکد را به صورت برچسبی بر روی محصولات و کالاهای مختلف می‌چسباند یا بارکد را روی محصول چاپ می‌کند.

دستگاه بارکد زن با به کارگیری کدهای اختصاصی برای هر کالا ، اطلاعات کالاهای مختلف را از یکدیگر می متمایز می نماید. در این حالت قیمت و اطلاعات کالا توسط بارکدخوان خوانده می‌شود.

فرایند چاپ بارکد سبب شناسایی محصول و به دنبال آن ردیابی انواع محصول توسط مجموعه  میگردد.

 

بارکد چیست؟

بارکدها خطوط رمزنگاری شده ای می باشند که اطلاعات محصول را در خود ذخیره دارند.  این بارکدها توسط دستگاه بارکد زن مخصوص کالا تولید شده و بر روی محصول چسبانده می شوند. یکی از ویژگی‌های تکنولوژی بارکد این است که توسط آن می توان اطلاعات متغیر را به بانک‌های اطلاعاتی منتقل نموده و اطلاعات محصول و کالا را به روز نگه داشت.

 

دلایل استفاده از دستگاه بارکد زن

  • کنترل میزان موجودی کالاها در فروشگاه و انبار محصولات به صورت دیجیتال
  • دسته بندی دقیق اطلاعات با سرعت بالا
  • دارا بودن کیفیت و سرعت بالای چاپ
  • افزایش حجم تولید و پایین نگه داشتن هزینه ها
  • دسترسی آسان به اطلاعات ضروری محصول و اطلاعات مربوط به بسته بندی
  • تسهیل فرایند خرید، ردیابی موجودی انبارها، کمک به حسابداری
  • مدیریت آسان و بهتر محصولات در فروشگاه ها، انبار نگهداری محصولات و مراکز صنعتی
  • دسترسی آسان به اطلاعات در ادارات و دفاتر
  • به روز نگه داشتن اطلاعات محصول و کالا
  • ارزان بودن و در دسترس بودن مواد مصرفی دستگاه بارکد زن
  • نصب و راه اندازی بسیار ساده

 

انواع دستگاه بارکد زن بر أساس مکانیزم چاپ

دستگاه بارکد زن بر أساس مکانیزم چاپ به چندین دسته طبقه بندی می شوند که شامل ماتریس نقطه ، جوهر افشان و دستگاه های لیزر و حرارتی دسته بندی می شوند. ویژگی متمایز کننده بین این این دستگاه های ، کیفیت چاپ آنها می باشد. دستگاه های بارکدزن به دو روش زیر عمل چاپ را انجام می دهند:

 

انتقال حرارت: در این روش از ریبون های مخصوص اینگونه چاپگرها که عموما از جنس وکس، رزین ویا ترکیبی از وکس و رزین می باشند استفاده می گردد و نوع ریبون مناسب چاپ بر اساس برچسب انتخاب می گردد که ماندگاری بالاتری دارند. خرید دستگاه لیبل زن را از سایت انجام دهید. 

حرارتی مستقیم :در این روش از نوع برچسب حرارتی استفاده می گردد که برای چاپ نیازی به ریبون نمی باشد. ماندگاری چاپ بر روی لیبل طولانی مدت نخواهد بود.

برخی از دستگاههای بارکدزن از هر دو مکانیزم حرارتی و انتقال حرارتی استفاده می کنند که کاربر با انتخاب نوع برچسب و داشتن و یا نداشتن ریبون روش چاپ را تعیین می نماید .

 

فروش دستگاه بارکد زن در فروشگاه لیبل پیپر

سایت فروشگاه لیبل پیپر، مرکز مطمینی جهت خرید دستگاه چاپ بارکد می باشد. خریداران هنگام خرید این دستگاه نکاتی که فروشگاه لیبل پیپر توصیه می کند را باید مد نظر داشته باشند. ابتدا باید محیطی که دستگاه بارکد زن در انجا کاربرد دارد و حجم کار را بررسی نمایند. یکی از مهمترین نکات در مورد خرید دستگاه چاپ بارکد، توجه به قیمت می باشد. مکانیسم چاپ دستگاه بارکد زن ، کیفیت چاپ ، برند ، سرعت چاپ ، امکاناتی نظیر بلوتوث و باتری بر تعیین قیمت بارکدزن ها تاثیر گذار هستند. برای مشاهده و بررسی أنواع دستگاه بارکد زن و مقایسه تمامی دستگاه های موجود در بازار می توانید به سایت فروشگاه لیبل پیپر مراجعه کنید و در صورت وجود هرگونه سوالی با کارشناسان فروشگاه لیبل پیپر مشاوره نمایید.

بیکسلون، دایمو، تی اس سی، گینشا، هانیول،گودکس، زبرا،آرگوکس، بایامکس، وینکد و دلتا از معتبرترین برند های دستگاه بارکد زن موجود در فروشگاه لیبل پیپر می باشند.

 

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 428
نمایش همه
علاقه مندی ها ()