شیوه کار فیش پرینتر حرارتی

در چاپ با فیش پرینتر حرارتی نیاز به جوهر، تونر و ریبون نیست و در واقع هد دستگاه توسط ایجاد حرارت ، اطلاعات را بر روی کاغذ حرارتی (کاغذ حساس به گرما ) انتقال می دهد. نوع کاغذ مورد استفاده در پرینتر های حرارتی به گونه ای است که بر اثر تولید حرارت می تواند مشابه جوهر فایل مورد نظر شما را بر روی کاغذ چاپ نماید.

برخی از این فیش پرینتر پس از چاپ فیش آنرا به صورت خودکار برش می زنند که به این تکنولوژی اتوکاتر گفته می شود.

با پیشرفت تکنولوژی ، تحولات زیادی در این نوع از فیش پرینتر ها به وجود آمد که شامل چاپ حرارتی چند رنگ و چاپ دو طرفه برای رسیدها می باشد.

فروشگاه لیبل پیپر از دلایل محبوبیت فیش پرینتر های حرارتی به کیفیت چاپ بالا، سرعت چاپ بالا، عدم نیاز به شارژ و  عملکرد بی سرو صدا تاکید میکند.

شیوه کار فیش پرینتر سوزنی

شیوه کار پرینتر سوزنی به این صورت است که با استفاده از ضربات سوزن های هد پرینتر بر روی ریبون اطلاعات مورد نظر را بر روی کاغذ معمولی چاپ می کند. فیش پرینتر سوزنی از چاپ سیاه و سفید و قرمز بهره مند میباشد. به این مدل پرینتر ، پرینتر ضربه ای و پرینتر ماتریس نقطه ای نیز گفته می شود و به دلیل ارزان تر بودن نسبت به سایر مدلها برای محیط ها و فروشگاههای کوچک مثل مغازه ها کاربرد دارد.

طرز کار فیش پرینتر جوهر افشان

این مدل از پرینتر ها دارای هد چاپی هستند که با استفاده از پاشیدن قطرات ریز جوهر بر روی کاغذ، عمل چاپ را انجام می دهند. این نوع فرآیند چاپ سبب می شود تا چاپ با کیفیت بالاتری انجام شود. به همین دلیل هزینه این نوع از فیش پرینتر نسبت به سایر مدلها بالاتر می باشد.

فیش پرینتر همراه

فیش پرینتر  همراه یا فیش پرینتر کمری یا موبایل پرینتر دستگاهی مدرن و در اندازه کوچک ، قابل حمل و جیبی میباشد و همراه کاربر جابجا میشود که در محل و یا بیرون رسید و فاکتور را چاپ می کند. نحوه اتصال فیش پرینتر همراه از طریق کابل های ویژه یا وای فای یا بلوتوث است. این مدل ها شامل یک کابل  DEX است که به اپراتورها امکان اتصال مستقیم به سیستم های POS را برای دریافت اطلاعات می دهد. ویژگی مورد توجه فیش پرینتر  همراه این است که هر شخصی با هر دستگاهی اعم از موبایل، تبلت و کامپیوتر، می تواند به موبایل پرینتر متصل شده و عمل چاپ را انجام دهد. فروش لیبل پرینتر از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

فیش پرینتر همراه ، دستگاه مورد نیاز ویزیتورها می باشد.

مزایای استفاده از فیش پرینتر

  • دارای عمر طولانی
  • عدم نیاز به شارژ
  • هزینه پایین چاپ
  • دارای سرعت چاپ بالا
  • اشغال فضای کمتر
  • بی سر و صدا بودن دستگاه
  • قابلیت اتصال به أنواع پورتهای ارتباطی
  • کاهش هزینه های جانبی (کاغذ ارزان، عدم نیاز به شارژ جوهر و عدم نیاز به سرویس مدارم)
  • بهره‌ وری انرژی و امکان بالا بردن سرعت خرید و سفارشات
  • امکان اتصال فیش پرینتر در سیستم شبکه
  • بدنه ی مقاوم و ضد آب
  • امکان صدور فیش به صورت سیار

    فروشگاه لیبل پیپر 

    آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

    خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
    تماس : 02166087260 - 02166087261 
    02166087814- 02166087815 - 02166087816
    تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()