لیبل پرینتر صنعتی : این نوع پرینترها در اماکن صنعتی و محیطهایی که به تولید لیبل با تیراژ بالا نیاز دارند مانند انبارها ، مراکز توزیع و کارخانه ها استفاده می گردند و برای کار سنگین و مداوم طراحی شده اند. لیبل پرینترهای صنعتی دارای بدنه آلومینیومی ویا فولادی  هستند که علاوه بر مقاومت در برابر ضربه ، رطوبت و گرد و غبار ، سبک نیز می باشند. این دستگاهها دارای هد قویتر ، لوازم جانبی پیشتر و پورت شبکه می باشند. ریبون های این مدل از چابگر های حراراتی تا 450 متر میرسد. لیبل پرینتر عریض نوعی از  لیبل پرینتر صنعتی می باشد.

لیبل پرینتر نیمه صنعتی : این پرینترها در محیط هایی مانند کارگاه ها  ، مجموعه های تولیدی کوچک که تیراژ نسبتا متوسطی جهت تولید لیبل دارند، کاربرد دارد. بدنه این پرینترها معمولا ترکیبی از فلز و پلاستیک می باشد. جنس آن از آلومینیوم قالب‌گیری شده است و بدنه دستگاه در برابر ضربه مقاوم بوده و هد دستگاه برای محیط های صنعتی طراحی شده، گرد و غبار بر روی هد دستگاه تاثیری نخواهد داشت.

لیبل پرینتر رومیزی یا اداری : یکی از معمولی ترین لیبل پرینترهای موجود در بازار می باشد که بدنه ای از جنس پلاستیک با کیفیت بالا دارد ولی در برابر ضربه آسیب پذیر می باشد. هد این گونه از لیبل پرینترها در مقابل گرد و خاک بسیار حساس است از اینرو برای دفاتر پستی ، مکان‌های اداری و آزمایشگاهی ، بیمارستان ها ، صنایع آموزشی ، رستوران ها ، فروشگاه ها و مراکزی  مناسب هستند که علاوه بر تیراژ پایین چاپ لیبل از امنیت محیطی نیز برخوردار می باشند.

انواع لیبل پرینتر بر اساس تکنولوژی چاپ

پرینتر لیبل زن در فرایند چاپ به جای جوهر از ماده ای به نام ریبون استفاده می کند. برای هر نوع لیبل نوع مخصوصی از ریبون مورد استفاده قرار می گیرد. ریبون ها از نظر شکل ظاهری مشابه هم هستند و لیکن با توجه به مواد تشکیل دهنده آن دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. از انواع ریبون می توان به ریبون های وکس، وکس رزین، رزین و سوپر رزین اشاره نمود. دستگاههای لیبل پرینتر بر اساس اندازه ای که عرض هد دستگاهشان جا داشته باشد توانایی و قابلیت چاپ دارند.

این پرینترها را از لحاظ مکانیزم چاپ می توان به دو دسته زیر دسته بندی نمود:

  • مکانیزم چاپ حرارتی : ریبون با سطح هد حرارتی در تماس است. چاپ حرارتی چاپی است که جوهر بیشتری مصرف می کند و به دو شکل چاپ حرارتی مستقیم و چاپ حرارتی غیرمستقیم می باشد.
  • مکانیزم چاپ سوزنی:این نوع چاپ از برخورد سوزن به ریبون شکل میگیرد. جنس ریبون از نوعی الیاف پارچه مانند تشکیل شده که این الیاف آغشته به نوعی جوهر مایع می باشد.

1- چاپ حرارتی مستقیم: در این نوع مکانیزم هد دستگاه لیبل پرینتر با اعمال حرارت به صورت مستقیم باعث اعمال تغییرات در رنگ لیبل و در نتیجه چاپ لیبل می شود. در این روش باید از لیبل های مخصوص حرارتی استفاده شود.

2- مکانیزم چاپ حرارتی غیرمستقیم: این نوع روش چاپ توسط ریبون صورت می پذیرد، به اینصورت که هد دستگاه لیبل پرینتر با اعمال حرارت به ریبون باعث انتقال جوهر از ریبون به لیبل می شود. عموما این نوع چاپ ماندگاری بیشتری نسبت به حرارتی مستقیم دارد.

از کجا لیبل پرینتر بخریم؟

خرید لیبل پرینتر نیاز به مشاوره ی دقیق داشته و با توجه به نیاز و حجم کار باید صورت پذیرد که این امر در سایت فروشگاه لیبل پیپر به راحتی امکان پذیر می باشد.

فروشگاه لیبل پیپر سالها به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش لیبل پرینتر و انواع مختلف این دستگاهها  فعالیت دارد.

قیمت خرید فیش پرینتر و لیبل پرینتر به دلیل وجود مدل های گوناگون و تولیدکنندگان مختلف بسیار متغیر است. به همین دلیل بازه قیمتی این محصول بسیار بزرگ است. اما برای اطمینان یافتن از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فروشگاه لیبل پیپر تماس بگیرید و علاوه بر مشاوره رایگان و کسب اطلاعات از قیمت لیبل پرینتر، مشاورین ما راهنمای خریدی مطمئن برای شما باشند.

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()