شرکت تکنما از جمله کمپانی های شناخته شده در حوزۀ ساخت آیفون تصویری در دسته بندی های مختلف فعالیت دارد و توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته انواع آیفون تصویری تکنما تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. تکنما شاپ به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز نمایندگی آیفون تصویری تکنما در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشریان گرامی می باشند. با توجه به اینکه آیفون تصویری هوشمند به امکانات پیشرفته ای تجهیز هستند، در زمان خرید آیفون تصویری تکنما متناسب با سطح امنیتی که برای ساختمان مد نظر دارید، می توانید مدل آیفون تصویری هوشمند خود را انتخاب نمائید.

تکنما شاپ از دیگر مراکز نمایندگی فروش آیفون تصویری تکنما در تهران فعالیت دارد و توانسته اند موفق به ارائه خدمات فروش و تعمیرات انواع آیفون تصویری تکنما گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

خرید آیفون تصویری تکنما و امکانات پیشرفتۀ آن

به طور کلی طراحی آیفون تصویری تکنما توسط مهندسین متخصص انجام می گیرد. بدین ترتیب توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، انواع آیفون تصویری تکنما را تولید و روانۀ بازار نمایند. آیفون تصویری دیجیتالی با فناوری روز افزون طراحی شده اند. ویژگی بارز آیفون های تصویری تکنما در قابلیت  های تعریف شده برای آنها می باشد که عبارتند از قابلیت نمایش تصویر دوربین مداربسته، امکان باز و بسته کردن جک برقی درب ورودی، تنظیم صدا و شدت روشنایی صفحه نمایشگر، نمایشگر تصویری رنگی با کیفیت بالا، استفاده از صفحه کلید لمسی، امکان ارتباط داخلی با سایر واحدها، قابلیت ارتباط با واحد نگهبانی، تنوع مدل، تجهیز بودن به تکنولوژی روز، پخش صدای شفاف و بدون نویز، حافظه داخلی و ... است. بنابراین با مراجعه به سایت تکنما شاپ، با مشاهده و بررسی مشخصات فنی محصولات فروشگاه، با آسودگی خاطر می توانید اقدام به خرید آیفون تصویری تکنما با حافظه داخلی و یا بدون حافظه نمائید.

تکنما شاپ 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()