آیفون تصویری از جمله وسایلی است که جهت افزایش سطح امنیت ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه با تجهیز نمودن ساختمان به آیفون تصویری، می توان از ورود افراد متفرقه به داخل ساختمان جلوگیری کرد و به عنوان یک سیستم ارتباطی و حفاظتی در مقابل درب ورودی ساختمان نصب می شود. فروش آیفون تصویری با برند و مدل های مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب عموم افراد برای تعویض آیفون قدیمی و یا سازندگان ساختمان جهت تجهیز نمودن ساختمان به آیفون اقدام به خرید آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته می نمایند.

 تکنما شاپ

اگر خواستار خرید آیفون تصویری هستید، باید یک سری پارامترهای مهمی را مد نظر قرار دهید که مرتبط با امکانات و قابلیت های آیفون می باشد. به عنوان مثال متناسب با تعداد واحدهای ساختمان، قیمت و میزان سطح امنیتی که از دستگاه آیفون تصویری انتظار دارید، می توانید مناسب ترین آیفون را تهیه نمائید. با پیشرفت تکنولوژی، قابلیت های متعددی به دستگاه آیفون افزوده اند که در این صورت افراد به راحتی می توانند با سایر واحدهای داخل ساختمان ارتباط برقرار کنند.

خرید آیفون تصویری با حافظه داخلی

به طور کلی هنگام خرید آیفون تصویری تکنما ابعاد صفحه نمایشگر، رنگی و یا سیاه و سفید بودن تصویر، تجهیز بودن آیفون به پنل کارتخوان، حافظۀ داخلی، پنل بررسی و تشخیص چهره و یا اثر انگشت، صفحه نمایشگر لمسی و تعداد واحد از جمله موارد مهم و اساسی هستند که باید در نظر گرفته شود. به طور کلی فاکتورهای مهمی که بدان اشاره نمودیم بر روی قیمت آیفون تصویری تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب متناسب با نیاز مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری می توانید مناسب ترین دستگاه آیفون تصویری را تهیه نمائید. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی محصولات و خرید اینترنتی آیفون تصویری با قیمت ارزان می توانید به سایت تکنما شاپ مراجعه نمائید و از میان محصولات متنوع، آیفون تصویری مناسبی را سفارش دهید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()