ویدئو پروژکتور جیبی از پرفروش ترین انواع پروژکتور موجود در بازار به شمار می رود چون کاربری و جابجایی این نوع پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی راحت تر می باشد. امروزه تکنولوژی ویدئو پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء یافته است و افراد به راحتی می توانند متناسب با دستگاه های منبع دیجیتالی، متصل شده و اقدام به نمایش داده های تصویری نمایند. امروزه نه تنها مؤسسات و محیط های آموزشگاهی اقدام به خرید ویدئو پروژکتور جیبی می نمایند. بلکه برخی از افراد که تمایل ایجاد سینمای خانگی دارند، نیز علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور جیبی هستند. بدین صورت بتوانند در میهمانی ها و دورهمی خانوادگی از مزایای این دستگاه بهره مند گردند.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از اولین مراکز سازنده و عرضه کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در حال فعالیت می باشد و از فناوری روز دنیا جهت ساخت ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی با مشخصات فنی متفاوت نموده اند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی جهت بازی دورهمی

افرادی که خواستار خرید پروژکتور پرتابل هستند، خرید این نوع دستگاه را به آنها پیشنهاد می کنم چون امکان جابجایی آن برای افراد به راحتی صورت می گیرد. سه تکونولوژی جهت ساخت ویدئو پروژکتور جیبی استفاده می شود که می توان گفت : تکنولوژی استفاده از لامپ و لنز LED با استقبال بیشتری روبرو شده است چون توانسته اند سطح کیفیت تصاویر را نسبت به نسخه های قدیمی بهبود ببخشند.

قیمت فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی و هر مدل دیگر از دستگاه های پروژکتور به عوامل متعددی از جمله مشخصات فنی آنها وابسته می باشد. بنابراین اگر علاقه مند به خرید پروژکتور هستید، متناسب با نوع کاربری، ابعاد اتاق و میزان روشنایی محیط پشنهاد می کنم با کارشناسان فروش نیزار کالا مشورت نموده و سپس مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار را با رزولوشن بالا همراه با گارانتی و قیمت ارزان تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()