همانطور که می دانید ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های شناخته شده در حوزۀ پخش کنندۀ تصویر به شمار می رود و با گذشت زمان بر تنوع آن افزوده شده است. ویدئو پروژکتور جیبی از جمله مدل های رایج و پر طرفدار این محصول به شمار می رود. اگر به دنبال خرید پروژکتور قابل حمل با قیمت مناسب می باشید، می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور جیبی  نمائید. این نوع پروژکتور همانند هر دستگاه پروجکشنی بر پایۀ لنز و لامپ ساخته شده است و نحوۀ قرارگیری این قطعات درون سیستم به نحوی می باشد، که امکان بزرگنمایی داده های تصویری را برای فرد میسر می سازد.

فروشگاه نیزار کالا مدت زمان طولانی است که به عنوان یکی از سازندگان مطرح در زمینۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نمود و توانست ایران را در زمینۀ تأمین دستگاه های پروژکتور خودکفا نماید. به نوعی با تولید داخل، قیمت دستگاه های پروژکتور کاهش پیدا کرد و امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان با برند ایرانی برای مشتریان در سراسر کشور مهیا می باشد.

همانطور که می دانید علت استقبال از دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل کاهش ابعاد و وزن آن می باشد. در این صورت شرایط حمل این دستگاه برای افراد راحت تر است و می توانند با استفاده از کیف جابجا نمایند. امروزه عموم افراد به دنبال خرید دستگاه های ساده و در عین حال کمجا هستند و اینکه امکان استفاده از آنها برای افراد راحت باشد.

فناوری ساخت ویدئو پروژکتور جیبی نیزار کالا بر گرفته از قطعات لامپ و لنز led می باشد که توانسته اند سطح کیفیت پخش داده های تصویری را نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء ببخشند. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با تکنولوژی پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()