باسکول ها وسایلی هستند که برای وزن کردن اجسام و اقلام متفاوت استفاده می شوند. این دستگاه ها انواع مختلف و کاربردهای گوناگونی دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد این که چه کارهایی نیاز به باسکول دارند، مطالبی را بیان کنیم.

چه کارهایی نیاز به باسکول دارند؟

همان طور که در بالا بیان شده است، باسکول ها نمونه های مختلفی دارند که هر کدام برای انجام کار مشخصی به کار گرفته می شوند. در ادامه این مطلب نکاتی درباره باسکول ها و اینکه چه کارهایی نیاز به باسکول دارند، ذکر کرده ایم.

1- وزن کردن بار ماشین با استفاده از باسکول های جاده ای

 این نوع باسکول ها جز باسکول های زمینی هستند. از باسکول های جاده ای برای وزن کردن بار ماشین های سنگین استفاده می شود. برای اینکه بار ماشین سنگین اندازه گیری شود، ابتدا  باید روی باسکول جاده ای قرار گیرد. سپس به راحتی وزن آن قابل تشخیص خواهد بود.

2- وزن کشی اجسام مختلف در کارخانه ها به وسیله باسکول صنعتی

این باسکول در مقایسه با باسکول های دیگر مقاومت و استحکام بیشتری دارد. همچنین باسکول صنعتی می تواند ضربه های بسیار محکم را تحمل کند. برخی از کارخانه های صنعتی نیاز به باسکول دارند. در واقع این باسکول برای وزن کردن اقلام مختلف به کار می رود. برای وزن کشی حتماً باید به نوع جسم مورد نظر توجه کافی را داشته باشید. علاوه بر این باسکول های محک و پند به این منظور نیز به کار گرفته می شوند.

3- استفاده از باسکولت برای وزن کردن اجسام گوناگون در صنایع نساجی، شیمیایی، غذایی، و دارویی

ساختار این نوع باسکول فلزی است. باسکولت طراحی یک دست و خاصی دارد. شما می توانید از این باسکول برای وزن کشی اقلام گوناگون در صنایع مختلف مانند نساجی، شیمیایی و ... استفاده کنید.

4- باسکول های کفه ای در انبارها، میوه فروشی ها و تولیدی ها

 دقت این نوع باسکول ها باتوجه به مقدار باری که می توانند تحمل کنند، متغیر است. به طورکلی باسکول های کفه ای می توانند اجسامی بین دویست تا دو هزار گرم را وزن کنند. این باسکول ها در زمینه های متفاوتی مانند کارخانه های تولیدی و ... به کار گرفته می شوند. فروش باسکول پند از طریق سایت انجام می گیرد. 

5- وزن کردن دام ها از طریق باسکول های دام کش

 باسکول های دام کش در دامداری ها کاربردهای زیادی دارند. این نوع باسکول دقت بسیار بالایی دارد. همین عامل سبب می شود که بتواند به راحتی تغییراتی که در دام ها ایجاد شده است را نشان دهند. این نوع دستگاه نه تنها دیجیتالی است، بلکه کارکردن با آن نیز بسیار ساده است. فراموش نکنید که باسکول های دام کش به دلیل وجود مدارهای دیجیتالی از حساسیت بیشتری در مقابل شرایط محیطی و آلودگی ها برخوردار هستند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()