معرفی دستگاه سلفون کش

فروشگاه تجهیزات عرضه کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و دستگاههای بسته بندی می باشد که دستگاه سلفون کش  یکی از این دستگاه هاست. از دستگاه سلفون کش یا دستگاه استرچ کش در صنایع غذائی برای پوشش مواد غذائی سرد و گرم استفاده می شود.

کارایی و سرعت بسته بندی بالا و سبکی وزن این دستگاه یکی از مزایای آن بوده و دنیای بسته بندی را برای استفاده از کاربران گسترش داده است.

در واقع بسته بندی کالاها با دستگاه سلفون کش علاوه بر زیبایی محصول، از مواد سلفون کشی شده از زمان تولید تا زمان مصرف محافظت می کند. جلوگیری از گردو خاک، رطوبت و شکنندگی از وظایف دستگاه سلفون کش می باشد.

ساختار دستگاه سلفون کش به گونه ای ست که مانع ورود هوای خارج به داخل بسته بندی می گردد. به همین دلیل باعث جلوگیری از عرق کردن محصول و کپک آن و ماندگاری بالای مواد غذایی می شود.

شفافیت و نازکی و انعطاف پذیر بودن فیلم استرچ سبب جلا بخشیدن به محصول و افزایش فروش کالا نیز می گردد.

دستگاه سلفون کش دستگاهی بسیار ساده، کاربردی و بسیار ارزان قیمت می باشد

انواع دستگاه سلفون کش در فروشگاه تجهیزات

فروشگاه تجهیزات فروش دستگاه سلفون کش را در دو نوع سلفون کش دستی و سلفون کش اتوماتیک انجام میدهد. کاربران این دستگاه با توجه به تیراژ و نوع بسته بندی محصولاتشان می توانند مدل مناسب را انتخاب کنند.

در این میان دستگاه استرچ کش رومیزی و خانگی، مدل های کوچک و دستی برای مصارف خانگی یا فروشگاهی می باشند که می توان برای مواد غذایی مانند گوشت، میوه و سبزیجات استفاده کرد. در ادامه فروشگاه تجهیزات به انواع پرکاربرد دستگاه سلفون کش می پردازد.

1- دستگاه سلفون کش دستی یا استرچ کش دستی

2- دستگاه سلفون کش اتوماتیک یا استرچ کش اتوماتیک

دستگاه سلفون کش یا استرچ کش دستی :

روند کار دستگاه سلفون کش دستی به این صورت می باشد که رول استرچ بروی دو غلطک قرار گرفته و از مسیر مشخصی بروی دستگاه هدایت شده و بر روی المنت برش قرار می گیرد. غلطک های موجود دستگاه سبب سهولت گردش فیلم استرچ هنگام عملیات سلفون کردن محصول می گردد. المنت حرارتی یا برش حرارتی سبب برش فیلم استرچ هنگام کار کردن دستگاه می گردد و همچنین دارای میز اتوی داغ از جنس تفلون جهت چسباندن نایلون به زیر ظرف می باشد. دستگاه سلفون کش دستی شامل یک دیمر جهت تنظیم دمای صفحه تفلونی با توجه به سرعت کاربر می باشد. این دستگاه با توجه به سرعت اپراتور، ظرفیت تولید 100 بسته در ساعت را دارا می باشد.  خرید دستگاه بسته بندی بیشتر جهت کارهای تکی و محدود  در سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، قصابی ها و واحد های تولیدی کوچک استفاده می گردد.

مزایای دستگاه سلفون کش دستی :

  • اشغال فضای کم
  • مکانیزم ساده
  • شفافیت و چسبندگی بالا
  • جلا بخشیدن به محصول و افزایش فروش

انواع دستگاه سلفون کش دستی

  • دستگاه سلفون کش فولادی
  • دستگاه سلفون کش استیل بگیر
  • دستگاه سلفون کش استیل نگیر

    فروشگاه تجهیزات

    آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

    خط ویژه چهار رقمی  0216123
    همراه 
     09123124701 
    تماس نمایندگی 
     02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

    خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()