خرید دستگاه سلفون کش از تجهیزات:

دستگاه سلفون کش یکی از کاربردی ترین وسیله ها است که در این مقاله به آن می پردازیم. علم و فناوری برای انجام هر فعالیت یک دستگاه ساخته است که با استفاده از آن دستگاه انسان قادر است با سرعت بسیار بیشتری کار های مربوطه را انجام دهد، البته در نظر باید داشت که استفاده از دستگاه های دستگاه سلفون کش کیفیت، کارایی و بهداشت را را به همراه خواهد داشت. بنابراین لزوم استفاده از دستگاه های مدرن و امروزی هر روز بیشتر از دیروز می باشد.

موضوع مهم محبوبیت و استفاده گسترده از دستگاه های امروزی اتوماسیون کردن مشاغل می باشد، عموما اتوماسیون کردن یا همان مکانیزه کردن فعالیت ها باعث می شود که سرویس دهی بسیار گسترده تر و حجم کاری و تولیدی چندین برابر قبل باشد. یکی از دستگاه هایی که برای بالا بردن حجم کاری و اتوماسیون کردن فضای کاری از آن استفاده می شود دستگاه سلفون کش می باشد. در واقع دستگاه سلفون کش، چه نوع دستی و چه نوع رومیزی آن به سادگی قادر است روی تمام بسته بندی ها را سلفون بکشد. دستگاه سلفون کش هیچ گونه محدودیتی برای سلفون گیری ندارد و از مواد غذایی گرفته تا پوشاک و حتی لوازم برقی را نیز می‌توان با دستگاه سلفون کش سلفون گیری کرد. البته در نظر داشته باشید که دستگاه سلفون کش در سایز های گوناگونی وجود دارند، برخی از آنها بسیار بزرگ هستند و در واقع مصارف صنعتی دارند و برخی دیگر سایز متوسط دارند و از آنها می‌توان برای مشاغل متوسط و تقریباً بزرگ استفاده کرد. دسته ای دیگر از دستگاه سلفون کش وجود دارد که به صورت دستی قابل استفاده هستند، بنابراین حوزه فعالیتی دستگاه سلفون کش نامحدود است حتی می توان از آن برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد و بی تردید نمونه ای برای اینگونه مصارف وجود دارد. قصد داریم یکی از مدل های سلفون کش را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

فروشگاه تجهیزات - دستگاه سلفون کش دستی ۴۰ سانتی متر

سلفون کش دستی ۴۰ سانتی متری ابزاری بسیار کارآمد و مفید در جهت بسته بندی انواع ساده بسته ها می باشد. در واقع دستگاه سلفون کش می تواند روی بسته بندی های گوناگون پوششی بسیار محکم، شفاف و نرم بکشد. این پوشش به سادگی بسته ها را در برابر خط و خش و آلودگی های محیطی مصون نگه می دارد. جنس این سلفون عموماً پلی پروپیلن می باشد، از پلی پروپیلن در موارد گوناگون می توان استفاده کرد و امروزه برای بسته بندی های مختلف از این جنس استفاده می‌شود زیرا بسیار محکم و شفاف است. خرید بسته بندی وکیوم را از طریق سایت انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات - مصارف استفاده از دستگاه سلفون کش دستی ۴۰ سانتی متر

به جرات می توان گفت که دستگاه سلفون گیری دستی ۴۰ سانتی متر به هیچ عنوان محدودیتی ندارد البته برای حجم کاری بسیار بالا عموما از دستگاه های سلفون گیری صنعتی استفاده می شود اما همین دستگاه مذکور نیز قادر است در مکان های مختلفی فعالیت کند. در ادامه مصارف آن و مکان های گوناگون مورد استفاده دستگاه سلفون کش را عنوان می‌ کنیم.

از دستگاه سلفون گیر دستی ۴۰ سانتی متری برای بسته بندی اشیا، بسته بندی مواد خوراکی، مواد خشک، صنایع غذایی و غیره می توان استفاده کرد. مواد غذایی و پروتئینی که میتوان با دستگاه سلفون کش سلفون گیری کرد عبارت است از:

گوشت مرغ

گوشت دام

انواع خشکبار ها

ماهی

انواع میوه ها.

از دیگر مصارف دستگاه سلفون کش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انجام بسته بندی هایی که نیاز به پوشش هایی از نوع شفاف دارند

سلفون گیری بر روی میز خانه

سلفون گیری بر روی میز و صندلی های رستوران ها

پوشش بر روی انواع کتاب ها و جزوه ها

اتوکلاو ضایعات درمانی و بیمارستانی.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()