ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های مدیا است که به عنوان پخش کنندۀ تصاویر مورد استفاده قرار گرفته می شود. ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل داشتن قابلیت وای فای به راحتی می تواند ارتباط بدون کابل برقرار کند و از فناوری روز پشتیبانی می کند. با استفاده از پروژکتور می توان داده های تصویری و صوتی را بر روی پرده نمایشگر نمایش داد. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار با رزولوشن بالا به افراد کمک می کند که تصاویر را بر روی پرده نمایشگر با کیفیت بهترین تماشا کنند.

فروشگاه نیزار کالا یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ ساخت و عرضۀ دستگاه های  ویدئو پروژکتور وای فای دار در حال فعالیت می باشد. همواره در تلاش برای تولید ویدئو پروژکتور مدرن با قابلیت های پیشرفته هستند تا بدین ترتیب بتوانند امکان کاربری این دستگاه را برای دارندگان آنها ساده تر نمایند.

تجربۀ سینمای خانگی با ویدئو پروژکتور وای فای دار

هر چه شدت تصویر ویدئو پروژکتور افزایش پیدا کند، طبیعتاً سطح رزولشن تصویر بیشتر می شود و تصاویر با کیفیت بهتری بر روی پردۀ نمایشگر قابل مشاهده می باشد. امروزه اکثر افراد تمایل بیشتری به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار جهت نمایش فیلم و سریال در محیط خانگی دارند. ضمن آنکه از این دستگاه، می توانید همانند یک تلویزیون سیار همراه خود داشته باشید. میهمانی های خانوادگی خود را با راه اندازی یک سینمای خانگی جذاب و هیجان انگیز نمائید.

امروزه بیش از گذشته مراکز محیط های آموزشی، شرکت های بازاریابی، مجموعه های تبلیغاتی و غیره علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور هستند چون با بهره گیری از دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار، راحت تر از گذشته به دستگاه های منبع دیجیتالی متصل شوید. علاوه بر آنکه افزایش تنوع مدل پروجکشن، افراد به سهولت می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، انتخاب و خرید دستگاه پخش کنندۀ مجموعه را تهیه نمایند.

برای بررسی بیشتر و  خرید مینی ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()