آیفون تصویری تکنما از جمله تولیدات داخلی به شمار می رود. شرکت آکام سازه توانسته فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کند و محصولات با کیفیتی را بر اساس استاندارهای تعریف شده تولید و به بازار  عرضه نمایند. فروش آیفون تصویری تکنما در میان محصولات ایرانی از استقبال بالایی برخوردار است چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مجهز به قابلیت های پیشرفته ای می باشند. ساخت و فروش آیفون تصویری تکنما به صورت با حافظه و بدون حافظه می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که احساس می کنید ساکنین ساختمان آن را داشته باشند، امنیت زندگی آنها را تأمین می کند، می توانید مناسب ترین دستگاه آیفون تصویری تکنما را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه آکام سازه از دیگر نمایندگی های رسمی شرکت تکنما توانسته محصولات این کمپانی را تأمین و با قیمت مناسب تر از بازار عرضه نماید. آیفون تصویری تکنما از مهمترین محصولات این کمپانی به شمار می رود و افراد مختلف می توانند متناسب با نیازی که دارند، مناسب ترین مدل آیفون تصویری را با صفحه نمایشگر لمسی و یا معمولی خریداری کنند.

خرید آیفون تصویری تک نما با مانیتور رنگی

تفاوت قابل توجهی که می ان آیفون های تصویری تکنما وجود دارد، ابعاد مانیتور و سطح کیفیت تصویری آن می باشد. مانیتور آیفون تصویری تکنما در مدل های 4.3 و 7 اینچی با کیفیت بالایی تصاویر را به صورت رنگی به نمایش می گذارد. البته امکان خرید آیفون تصویری تکنما با تصاویر تک رنگ نیز وجود دارد که از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. در زمان خرید آیفون تصویری تکنما و هر برند دیگری توجه به مشخصات فنی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی عواملی در راستای تعیین قیمت خرید آیفون تصویری نیز محسوب می شوند. جهت خرید آنلاین آیفون تصویری تکنما می توانید به فروشگاه اینترنتی آکام سازه مراجعه نمائید و پس از مشاهدۀ مشخصات فنی محصولات، با اطمینان خاطر همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه آکام سازه 

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871      شماره تماس : 02166031291

کارشناسان فروش :

09122607175

مدیریت :

09129743438

 صاحب امتیاز سایت : آقای امیر نوروزی - 09121677089 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()