مینی ویدئو پروژکتور از مدل های جدید دستگاه های پروژکتور می باشد که در دهۀ اخیر توانسته بازار این دستگاه را متحول سازد. در واقع برای افرادی که به اقتضای نیاز شغلی باید در مکان های مختلفی از دستگاه پروژکتور برای ارائه مطالب و امور آموزشی استفاده نمایند، خرید مینی ویدئو پروژکتور می تواند بهترین راه حل باشد. به طور کلی این نوع دستگاه برای افراد شرایط راحت تری را فراهم می کند چون با افزایش ابعاد دستگاه پروژکتور و کاهش وزن دستگاه، جابجایی پروژکتور به راحتی امکان پذیر می باشد. برای جلسات کار عادی و چند نفره می توان از دستگاه های پروژکتور جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمود و امروزه بیش از گذشته محیط های دانشگاهی، مدارس، آموزشی، سالن های کنفرانس و اتاق های فکر در شرکت ها از ویدئو پروژکتور استفاده می کنند.

مجموعۀ نیزار کالا از سازندگان معتبر و با سابقه در زمینۀ ساخت و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. با هدف ارائه بهترین خدمات به هموطنان گرامی، توانسته با پیشرفت تکنولوژی نسل جدید دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور را تولید و در دسترس خرید مشتریان قرار دهد.

سفارش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

به طور کلی افرادی که به دنبال خرید ویدئو پروژکتور سبک با قابلیت های پیشرفته هستند، می توانند از مزایای مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار استفاده نمایند. این نوع دستگاه با داشتن قابلیت WiFi می تواند به دیگر دستگاه های دیجیتالی متصل شود و دیگر نیاز نیست نگران محل قرارگیری دستگاه بود. امروزه با استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور توانسته اند شرایط را برای آموزش تصویری مطالب فراهم آورند. در واقع ارائه مطالب به صورت تصویری باعث افزایش سطح ادراک مخاطب می شود و دانش آموزان بهتر مطالب را می آموزند.

برای مشاهدۀ مشخصات فنی مدل های جدید مینی ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از بررسی دقیق محصولات، می توانید دستگاه مورد نظر را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()