ویدئو پروژکتور یکی از وسایلی است که کاربرد آن را تا کنون در محیط های مختلف مشاهده نموده اید. دستگاه ویدئو پروژکتور بر پایۀ قطعات مهمی از جمله لنز و لامپ ساخته شده است. به عبارتی از پروژکتور جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده می شود. از تکنولوژی روز جهت ساخت دستگاه های پروژکتور استفاده می کنند که می توان به سه دسته بندی اصلی تکنولوژی 3LCD، DLP و  LCOS اشاره نمود. هنگام خرید  ویدئو پروژکتور  باید به این نکتۀ مهم و کلیدی توجه داشته باشید.

فروشگاه نیزار کالا یکی از مراکز عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی امکان خرید آنلاین ویدئو پروژکتور را برای عموم افراد در سراسر کشور با شرایط آسان و کاملاً مطمئن و قابل پیگیری فراهم سازد.

عمدۀ کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور را در محیط های آموزشی مدرسه، دانشگاه، سالن های فرهنگسرا، تالارها، آموزشگاه های مختلف و مراکز برگزاری کنفرانس و همایش در سراسر کشور مشاهده نموده اید. البته این نوع کاربری در سطح جهان شناخته شده می باشد. پیشرفت فناوری موجب شده تا سازندگان دستگاه پروژکتور بتوانند سطح قابلیت های این دستگاه را ارتقاء ببخشند و بدین وسیله افراد راحت تر می توانند از عهدۀ تنظیمات پروژکتور برآیند.

پخش تصاویر سه بعدی، تجهیز بودن به کلیۀ پورت های دستگاه آنالوگ و دیجیتال، پشتیبانی از قابلیت WiFi، وضوح تصاویر با کیفیت بالا، نمایش تصاویر با رزولوشن عالی، ابعاد کوچک و وزن سبک از مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور به شمار می روند. بدین وسیله افرادی که خواستار تهیل دیتا پروژکتور هستند، می توانند بروزترین دستگاه را تهیه نموده و از مزایای آن جهت تماشای فیلم و سریال، بازی گروهی، نمایش داده های متنی و غیره استفاده نمایند.

به طور کلی برای کسب اطلاعات بیشتر برای  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار ، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مشورت نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()