خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

کمپانی پیام توزین یکی از کمپانی های مطرح در خصوص تولید باسکول های با کیفیت و بادوام می باشد که در این عرصه سال هاست فعالیت مستمر و خوبی داشته است. باسکول ۳۰۰ کیلویی پیام توزین در مدل مذکور به واقع یک باسکول صنعتی می باشد که جزو آخرین نمونه های تولیدی کمپانی پیام توزین است.توجه داشته باشید که محیط سایت تجهیزات بسیار راحت و حرفه ای طراحی شده است و کاربر قادر خواهد بود هر مدل از باسکول را در این سایت مشاهده و خرید باسکول را انجام دهند. در ادامه می خواهیم یکی از مدل‌ های مختلف باسکول را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - حساسیت و ظرفیت باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

در واقع این محصول کمپانی پیام توزین ظرفیت پایین و سایزی کوچکی دارد. همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد ظرفیت آن حدود ۱۰۰ کیلوگرم است، در ظرفیت ۱۰۰ کیلوگرم این باسکول قادر است حساسیتی در حدود ۲۰ گرم داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که آپشنی برای این باسکول تعبیه شده است و آن هم تنظیم کردن میزان دقت و حساسیت باسکول می باشد.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - جنس بدنه باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

یکی از پارامتر های مهم برای تولید این باسکول عمر طولانی و مفید آن در محیط های صنعتی است که کمپانی پیام توزین به خوبی توانسته به آن جامه عمل بپوشاند. این باسکول دارای یک بدنه تمام فلزی می باشد بنابراین از استحکام لازم در خصوص بهره برداری در محیط های صنعتی برخوردار است.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - قابلیت‌ های نمایشگر باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

نمایشگر باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین روی علمک تعبیه شده است، ارتفاع از صفحه توزین حدود ۳۰ سانتی متر است و به واسطه محافظت از آن کمپانی پیام توزین نمایشگر را درون محفظه ای فلزی قرار داده است. بنابراین در طی فرایند توزین به هیچ عنوان به نمایشگر آسیبی نخواهد رسید. این صفحه نمایش می‌تواند به استثنای نمایش وزن قیمت را نیز به کاربر نمایش دهد.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - بدنه باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

بدنه این باسکول بارنگ استاتیک پوشیده شده است، همان طور که می دانید رنگ استاتیک یک رنگ کاملاً ضد خش می باشد به همین دلیل تا سال ها ظاهر باسکول مانند روز اول باقی خواهد ماند.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - مصارف باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

نسبت به امتیازاتی که این باسکول دارد بدیهی است که مصارف آن گسترده باشد، از این باسکول می توان در مشاغلی مانند:

ابزار فروشی ها

کسب و کارهای سیار

سبزی فروشی ها

میوه فروشی ها

آجیل فروشی ها و غیره استفاده کرد.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - ویژگی های باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

در واقع این باسکول دارای دو ویژگی بسیار مفید می باشد که این ویژگی‌ ها دلیل محبوبیت آن نیز می باشد. اولین ویژگی آن داشتن باطری پشتیبان یا همان باتری داخلی می باشد، بدیهی است که این باتری پشتیبان باسکول را قادر می سازد در مکان هایی که امکان اتصال به منبع برق شهری وجود ندارد از باسکول بتوان به سادگی استفاده کرد. دومین ویژگی باسکول کمپانی پیام توزین قابلیت پارسنگ است. در واقع کاربر با استفاده از این ویژگی می تواند وزن خالص کالا های گوناگون را محاسبه کند. خرید باسکول بدون چرخ را از سایت انجام دهید.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - سخن آخر در خصوص باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین مدل ts ۱۰۰:

باسکول ۱۰۰ کیلویی پیام توزین باسکول بسیار ارزشمندی است و دارای قیمتی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد، این باسکول در ساختار خود دارای چرخ می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()