عدم انجام آزمایش های استاندار در باسکول ارزان قیمت

کارخانه های سازنده  باسکول اغلب پیشرفته هستند و مجموعه ای از آزمایش های بین المللی و استاندار را انجام می دهند. همچنین واحدهای مهندسی آنها به طور مداوم نرم

افزارها، ابزارها و محصولات خود را توسعه می دهند. اما این آزمایش ها در کارگاه تولیدی کوچک صورت نمی گیرد. زیرا چنین کارگاه هایی نه تنها معتبر نیستند، بلکه فعالیت خود را به طور غیرقانونی انجام می دهند. ولی متأسفانه برخی از مردم از این آزمایش ها آگاهی ندارند و همیشه به دنبال باسکول  ارزان قیمت هستند.

باسکول ارزان قیمت و خدمات پس از فروش آن

 در شرکت های تولیدکننده باسکول افراد متخصصی وجود دارند که بعد از فروختن باسکول وظیفه نصب این محصول را به عهده دارند و همه مراحل نصب آنها را با دقت انجام می دهند. همچنین این کارخانه های بزرگ واحدهای گوناگونی مانند واحد خدمات مشتریان دارند. به بیانی دیگر این واحدها تلاش می کنند که نقص های باسکول ها را حل کنند و به سوالات مشتریان به درستی پاسخ دهند.

ولی مسلماً در شرکت های نامعتبر چنین واحدهایی وجود ندارد. این شرکت ها به هیچ عنوان خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه نمی دهند. اما شرکت های پیشرفته لود سل های حرفه ای را از خارج از کشور تهیه می کنند. به همین دلیل این شرکت ها به راحتی می توانند کالا و محصول خود را ضمانت کنند. این نکته ای است که در هیچ کدام از کارگاهی غیررسمی وجود ندارد.

باسکول های چینی ارزان قیمت

اغلب قیمت باسکول ها باتوجه به کاربرد، عملکرد و کیفیت آنها سنجیده می شود. همان طور که می دانید هر باسکول قابلیت های متفاوتی دارد و برای فعالیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. البته فراموش نکنید که محصولات چینی هم قیمت های بسیار پایینی دارند. علاوه بر این نه تنها طول عمر باسکول های چینی  بسیار پایین است، بلکه کیفیت خوبی نیز ندارند.

 به حتم در هنگام استفاده از این دستگاه ها با مشکلاتی مواجه خواهید شد. در این شرایط باید هزینه های جانبی تعمیر آنها را پرداخت کنید. باسکول های چینی بدنه های ضعیفی دارند و در مقایسه با دستگاه های دیگر مقاومت و استحکام کافی را ندارند. به همین دلیل خرید باسکول های چینی با قیمت های پایین اصلاً گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود.

اما آیا باسکول ارزان قیمت بخریم یا نه؟

مسلماً خرید باسکول ارزان قیمت اصلاً منطقی نیست. درست است که شما برای این نوع باسکول ها هزینه زیادی نمی کنید، ولی مطمئن باشید که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی این باسکول عملکرد خود را از دست خواهد داد. در این شرایط شما فقط دو راه پیش رو دارید. راه نخست این است که باسکول را تعمیر کنید و هزینه های سرسام آور تعمیر آن را بپردازید.

 راه دوم این است که باسکول جدیدی را خریداری کنید. در این صورت نیز شما باید هزینه اضافی دیگری را تقبل کنید. پس بهتر است باسکولی کاربردی و با کیفیت بالا با قیمتی مناسب تهیه کنید. در واقع  نه تنها از این نوع باسکول ها برای مدت زمان طولانی استفاده خواهید کرد، بلکه نیاز به پرداخت هزینه های جانبی مرتبط با باسکول را نخواهید داشت.

کلام آخر

تنوع باسکول ها به تدریج در حال افزایش است. علاوه بر این هر با باسکول باتوجه به قابلیت و کیفیت آن قیمت هایی مختلفی دارد. در این میان برخی از باسکول ها نیز قیمت های پایینی دارند. اما نکته اینجاست که خرید باسکول  ارزان قیمت به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی شود. در واقع این باسکول ها نه تنها کاربردی نیستند، بلکه به سرعت کارایی و کیفیت خود را از دست خواهند داد. اگر شما نیز تمایل زیادی به خرید باسکول های قیمت مناسب مانند  خرید باسکول محک دارید، به حتم فروشگاه تجهیزات به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()