جهت راه اندازی کافی شاپ نیازمند به خرید تجهیزات کافی شاپ دارید. البته افرادی که قصد بروزسازی کافی شاپ فعلی خود را دارند، نیاز است که اطلاعات دقیقی نسبت به لیست تجهیزات کافی شاپ داشته باشند. کسب اطلاعات جامع پیش از خرید تجهیزات کافی شاپ تأثیر مستقیم بر روی انتخاب شما و نوع خدماتی که قصد ارائه آنها را به مشتریان دارید، خواهد داشت. در ادامۀ مقاله قصد داریم به معرفی برخی از تجهیزات کافی شاپ بپردازیم تا بیشتر با این حرفه آشنا شوید.

هولدینگ پارسه به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ واردات و توزیع تجهیزات کافی شاپ، رستوران و همچنین آشپزخانه های صنعتی در سال 2010 فعالیت خود را آغاز نمود و همواره در تلاش برای تأمین برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی این نوع تجهیزات به داخل کشور می باشند.

خرید تجهیزات کافی شاپ

نکتۀ مهم که در رابطه با تجهیزات کافی شاپ وجود دارد، برخی از آنها در راستای تهیۀ انواع نوشیدنی می باشد. در ادامه برخی از دسته بندی های اصلی فروش تجهیزات کافی شاپ اشاره می کنیم که در مراحل مختلف کار کافی شاپ مورد استفاده قرار گرفته می شود.

دستگاه آسیاب قهوه، پیمانه و میز کار (تجهیزات کافی شاپ در مرحلۀ آماده سازی)/ قهوه جوش، اسپرسوساز، سماور برقی، فر، اجاق گاز رومیزی، ساندویچ ساز، دستگاه مخلوط کن صنعتی، دستگاه شیکر برقی، دستگاه گل خامه و تستر (در مرحلۀ تهیۀ مواد خوراکی)/ دستگاه های یخ ساز، یخ خرد کن، تولید یخ پودر و یخچال ایستاده ویترینی (تجهیزات مورد نیاز برای قسمت برودتی)/ ماشین ظرف شویی و سینک ظرفشویی (تجهیزات مورد نیاز برای امور شستشو) و در نهایت ظروف سرو، ماگ، لیوان، فنجان سرو، دستمال سفره و ظرف مخصوص سس از جمله تجهیزات مورد نیاز برای سرو نوشیدنی به شمار می روند.

جهت خرید تجهیزات کافه با برندهای معتبر می توانید با واحد فروش هولدینگ پارسه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی همچنان در این حوزه فعالیت می کند.

استعلام قیمت و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاه:

09015053977

021-2978532

ایمیل:  info-At-ParseHolding.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()