ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که توانسته نیاز خیلی از افراد را برآورده سازد. به طور کلی عملکرد این نوع دستگاه دیجیتالی برای عرضه می باشد. به عبارتی از طریق درگاه های ورودی که از آن برخوردار است، کلیه داده های تصویری، صوتی و داکیومنت را بر روی پرده نمایشگر بزرگ به نمایش می گذارد. در گذشته های دور تنها برخی از افراد توانایی خرید ویدئو پروژکتور را داشتند ولی امروزه تنوع این دستگاه افزایش یافته است و امکان تهیۀ  ویدئو پروژکتور برای افراد راحت تر می باشد و سطح کیفیت تصاویر نسبت به نسخه های قدیمی بهبود یافته است.

خرید ویدئو پروژکتور با تکنولوژی جدید

جهت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور از دو نوع تکنولوژی lcd و dlp بهره گرفته می شود که البته هر کدام از آنها در جایگاه خود باعث افزایش میزان کیفیت صفحه نمایشگر می شود. ویدئو پروژکتور با تکنولوژِ lcd، متشکل از سه صفحۀ شیشه ای ال سی دی به صورت مجزا می باشد و هر کدام از آنها به یکی از رنگ های قرمز، آبی و سبز متصل هستند و سیگنال خود را ارسال می کنند. در انتها با ارسال نور از صفحات ال سی دی، هر کدام از پیکسل ها به راحتی می توانند برای عبور نور، باز و یا بسته شوند و در نهایت بسامد نور تغییر پیدا می کند و باعث منعکس شدن تصویر بر روی صفحه می شود. ویژگی مهم تکنولوژی تری ال سی دی از سه چیپ مجزا برای تولید رنگ های سه گانه اصلی استفاده می کند. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا در مقاله ای مجزا به معرفی تکنولوژی dlp می پردازد.

فروشگاه نیزار کالا یکی دیگر از فروشندگان بزرگ در حوزۀ پخش دستگاه های دیتا پروژکتور فعالیت دارد، به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان توانسته اند شرایط ایده آل برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار برای آنان فراهم سازند. این مقاله را به منظور آشنایی بیشتر شما با تکنولوژی روز دستگاه های پروجکشن مهیا نموده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()