باسکول از دیگر دستگاه هایی است که در حوزۀ وزن کشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. مقصود اصلی از ساخت دستگاه های توزین باسکول، اندازه گیری اجسام سنگین می باشد. سازندگان دستگاه های باسکول توانسته اند این نوع دستگاه را در مدل های متفاوت و قابلیت های پیشرفته تولید و به بازار عرضه نمایند. مراکز متعددی اقدام به خرید باسکول می نمایند چون با استفاده از این نوع دستگاه می توانند در مدت زمان اندک حجم زیادی از اقلام را اندازه گیری کنند. در حال حاضر شاهد فروش انواع باسکول دیجیتالی می باشیم. با مراجعه به فروشگاه تراز محک با اطمینان خاطر می توانید انواع  باسکول ساده و دیجیتالی را با ظرفیت های مختلف تهیه نمائید.

خرید باسکول با قابلیت شمارش اجناس هم وزن

باسکول دیواری، باسکول پایه دار، باسکول ایستاده، باسکول ثابت، باسکول رولیک، باسکول متحرک و ... تنها برخی از انواع باسکول رایج در بازار هستند که توسط مجموعۀ تراز محک می توانید با برند محک همراه با گارانتی به صورت کاملاً تضمین شده خریداری نمائید.

باسکول طراحی متفاوتی نسبت به ترازو دارد چون متناسب با وزن کشی کالاهای سنگین ساخته شده است. صنایع متعددی به اقتضای نوع فعالیتی که انجام می دهند، نیازمند به خرید باسکول دارند. از این رو در این مقاله تلاش نمودیم به برخی از فاکتورهای مهم دستگاه های باسکول بپردازیم، تا بدین وسیله بتوانید دستگاهی مناسب تهیه نمائید.

قابلیت قطعه شماری، امکان اتصال به کامپیوتر، داشتن صفحه نمایشگر با کیفیت LCD و یا LED، داشتن چاپگر داخلی و یا قابلیت اتصال به چاپگر جانبی، داشتن قابلیت شبکه شدن، باطری داخلی و ... برخی از قابلیت های مهمی هستند که هنگام خرید باسکول متحرک محک و... در مدل های مختلف باید در نظر گرفته شود. استفاده از باسکول های دیجیتالی توانسته دخالت نیروی انسانی را در محاسبات توزین محصولات محدود نماید و به صورت خودکار و اتوماتیک با دقت بالا عملیات محاسبه وزن اجسام صورت می گیرد.

 

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()