کالباس از جمله محصولات گوشتی و فراوری شده محسوب می شود و شیوۀ تولید این محصول پروتئینی به نحوی است که نیاز به برش به قطعات نازک دارد. از این رو شرکت های سازندۀ دستگاه های آشپزخانه توانسته اند موفق به تولید دستگاه  کالباس بر شوند. طراحی کالباس بر به صورت صنعتی و یا فروشگاهی می باشد که می توانند با استفاده از آن سرعت برش ورقه های کالباس را تسریع ببخشند. دستگاه کالباس بر مجهز به تیغه ای است که امکان برش دایره ای شکل کالباس را با ضخامت متفاوت فراهم می کند. اگر نیازمند به خرید کالباس بر هستید، می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید.  

فروشگاه تراز محک از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش دستگاه های فروشگاهی، آشپزخانه و صنعتی در حال فعالیت می باشد و توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه امکان خرید کالباس بر را در کنار دستگاه های توزین برای مشتریان فراهم سازند.

ویژگی های دستگاه کالباس بر صنعتی و فروشگاهی

فروش کالباس بر بر اساس امکانات و سطح کیفیت اجزای تشکیل دهندۀ آن صورت می پذیرد. از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید کالباس بر باید در نظر داشته باشید، نحوۀ تمیزکاری تیغه و ایمن بودن استفاده از تیغه برای برش کالباس می باشد. طراحی کالباس بر باید به نحوی باشد که خرده های کالباس بر روی دستگاه جمع نشود. در حال حاضر کالباس بر محک توانسته سهم بزرگی از دستگاه های مورد نیاز بازار را تأمین نماید. اگر نیازمند به خرید دستگاه کالباس بر هستید، توجه به جنس بدنۀ دستگاه ضرورت دارد چون عمدتاً از جنس ورق آلومینیوم آنودایز استفاده می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است و از نظر بهداشتی قابل قبول بوده و هنگام برخورد مداوم با کالباس، دچار فرسایش و خوردگی نمی شود.

جهت خرید کالباس بر ترازودار محک و... همراه با گارانتی می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید و با قیمت مناسب تر از بازار دستگاه مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()