کالباس بر محک یکی از برندهای معتبر و معروف در سطح بازار به شمار می رود. شرکت محک در حوزۀ تولید دستگاه های فروشگاهی، آشپزخانه و صنعتی فعالیت می کند و توانسته متناسب با نیاز صنایع مختلف، انواع دستگاه با قابلیت های پیشرفته را تولید و روانۀ بازار نمایند. فروش  کالباس بر محک توسط مراکز فروش محصولات پروتئینی مورد استقبال قرار گرفته است علاوه بر آنکه صنایع مواد غذایی متناسب با محصولاتی که قصد عرضۀ آن را به بازار دارند، از دستگاه های کالباس بر صنعتی محک استفاده می کنند.

فروشگاه تراز محک در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی و مشخصات فنی دستگاه های کالباس بر محک می پردازد. تا بدین وسیله بتوانید دستگاه مورد نظر خود را با قیمت ارزان تر از بازار توسط این مجموعۀ معتبر تهیه نمائید.

خرید کالباس بر محک با امکانات پیشرفته

کالباس بر محک دارای ویژگی های منحصربفرد می باشد که کاربرد آن در فروشگاه های مواد پروتئینی و سوپر مارکت باعث افزایش راندمان کاری فروشندگان می شود. به عبارتی استفاده از دستگاه کالباس بر، به فرد کمک می کند که بتواند کالباس را به صورت تمیز برش دهد، علاوه بر آنکه امکان اندازه گیری کالباس های برش خورده نیز وجود دارد.

دستگاه کالباس بر محک دارای میزان دقت 5 گرمی می باشد و حساسیت بالایی برخوردار است. به طور کلی دستگاه های کالباس بر محک با استفاده آلیاژ آلومینیوم با دوام ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسایش با کالباس دارد. امروزه اکثر فروشگاه های عرضۀ محصولات پروتئینی همچون سوسیس و کالباس مجهز به دستگاه کالباس بر محک فروشگاهی با امکانات پیشرفته می باشند. همانطور که گفته شد برخی از مدل های کالباس بر محک مجهز به ترازو می باشند که امکان توزین ورق های برش خورده توسط همان دستگاه وجود دارد و بدین وسیله متناسب با نیاز مشتری کالباس برش داده می شود.

جهت خرید کالباس بر دستی محک و... با قابلیت توزین می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()