ترازوی فروشگاهی محک مجهز به پیشرفته ترین امکانات در راستای توزین با دقت بالا می باشد. فروشگاه تراز محک در این مقاله قصد دارد به معرفی برخی از مشخصات فنی ترازوهای فروشگاهی محک بپردازد تا بدین وسیله صاحبان مشاغل بتوانند متناسب با حجم توزین اجسام، مناسب ترین مدل ترازوی محک را با قیمت ارزان همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنند. ترازو مهمترین وسیله در محیط فروشگاه به شمار می رود مچون با استفاده از این دستگاه، می توانند وزن کشی وسایل غیر بسته بندی را انجام داده و سپس هزینۀ اقلام خریداری شده را محاسبه نمایند. نسل جدید  ترازوی فروشگاهی محک  به قابلیت های بیشتری مجهز می باشد و بدین وسیله کاربر راحت تر و با سرعت عمل بیشتری می تواند همزمان وزن کشی کالاهای زیادی را انجام دهند.

مشخصات فنی ترازوی فروشگاهی محک

کاربرد ترازوی فروشگاهی محک بیش از گذشته احساس می شود چون تعدد مراکز فروشگاهی افزایش یافته است. به نوعی حجم فروش برخی از فروشگاه ها همچون فروشگاه های زنجیره ای، میوه و تره بار، مراکز توزیع مرغ و ماهی و ... افزایش یافته است و افراد زیادی برای خرید مراجعه می کنند. بنابراین سازندگان دستگاه های توزین تلاش نمودند با بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی بتوانند ترازوهای دیجیتالی و مدرن ساخته و در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهند.

ترازوی فروشگاهی محک در دو دسته بندی اصلی علمک دار و بدون علمک ساخته شده است و به بازار عرضه می شود. مراکز فروشگاهی می توانند متناسب با حجم فروش، ترازوی فروشگاهی محک با ظرفیت های متفاوت را با دقت بالا تهیه نمایند. جهت خرید ترازوی محک می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید. در صورت تمایل می توانید پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات، به صورت آنلاین می توانید ترازوی مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()