امروزه اکثر صاحبان فروشگاه ها، خرید ترازوی محک را به عنوان اولین گزینه انتخاب می کنند چون از کیفیت بالا و قابلیت های پیشرفته برخورار است. ترازو از جمله دستگاه های توزین است که جهت وزن کشی از آن می توان استفاده نمود و با گذشت زمان تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز، قابلیت های جدیدی بر دستگاه های توزین محک بیافزایند. خرید ترازوی دیجیتال محک مشتریان زیادی دارد و مجهز به امکانات پیشرفته ای می باشند. اگر شما جزء آن دسته از مشاغل هستید که نیازمند به خرید ترازوی محک  می باشید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش مجموعۀ تراز محک مشورت نمائید.

نکات کلیدی خرید ترازوی دیجیتالی محک

با توجه به مطالب مذکور، تنوع مدل های ترازوی محک افزایش یافته است. به همین دلیل بررسی دقیق مشخصات فنی دستگاه های توزین، پیش از خرید، لازم و ضروری است. به عنوان مثال خرید ترازوی محک 70 کیلویی نسبت به مدل 50 کیلویی دارای قدرت توزین بیشتری می باشد و دقت اندازه گیری این دستگاه 5 گرم می باشد. این نوع ترازوی محک مجهز به کالیبراسیون دستی است که مجهز به نمایشگر LCD و LED می باشد. ضمن آنکه مجهز به باطری داخلی، قابلیت اقلام هم وزن، چاپگر حرارتی، اتصال به کامپیوتر، اتصال به شبکه بی سیم، امکان شبکه شدن، قابلیت اتصال به دستگاه بارکدخوان، اتصال به صندوق فروشگاهی، پارسنگ و ... می باشد. برخی از فروشگاه ها نیازمند به خرید ترازوی محک با چنین مشخصات فنی می باشند.

با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک، می توانید به طور مستقیم به مشخصات فنی کلیۀ محصولات ترازوی محک دسترسی داشته باشید. در نهایت متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید با دریافت خدمات گارانتی و پس از فروش اقدام به خرید ترازوی فروشگاهی محک با قیمت ارزان تر از بازار نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()