ترازوی فروشگاهی سهم بزرگی از بازار فروش دستگاه های توزین را به خود اختصاص داده است. به طور کلی تمامی فروشگاه و سوپرمارکت ها مجهز به ترازو هستند چون به وسیلۀ این دستگاه می توانند کالاهای فله را اندازه گیری کنند. جهت خرید ترازوی فروشگاهی می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش دستگاه های توزین برند محک فعالیت می کند. صاحبان کسب و کار می توانند متناسب با فعالیتی که انجام می دهند، ترازویی با قابلیت های روز تهیه نمایند.

فروش ترازوی فروشگاهی علمک دار و بدون علمک

در گذشته از ترازوهای مکانیکی برای وزن کشی کالاها استفاده می نمودند ولی پیشرفت تکنولوژی شرایط را برای خرید ترازوی فروشگاهی دیجیتالی فراهم نموده است. کار کردن با این نوع ترازو برای افراد بسیار راحت تر می باشد و نیاز به کفه و یا سنگ کیلویی نیست. دستگاه فروش مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت خرید ترازو محک فروشگاهی رعایت یک سری نکات مهم ضروری است که می توان به در نظر گرفتن امکانات دستگاه اشاره نمود. ترازو به عنوان دستگاهی که جهت سنجش وزن اجسام مورد استفاده قرار گرفته می شود. داشتن حافظۀ داخلی، مشاهدۀ قیمت کالاها و ثبت قیمت اقلام در حافظه داخلی، داشتن قابلیت چاپ رسید و امکان وزن کشی چند محصول با یکدیگر از جمله قابلیت هایی هستند که به مدل های جدید ترازوی فروشگاهی افزوده اند و مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی می باشند.

نسخه های جدید ترازوی فروشگاهی مجهز به ورودی قیمت هستند و شما می توانید قیمت اجناس را برای دستگاه تعریف نموده و سپس هنگام وزن کشی تنها کلید مورد نظر را فشرده تا قیمت کالایی که اندازه گیری می شود، محاسبه گردد. جهت تهیۀ انواع ترازو فروشگاهی با برند محک همراه با گارانتی می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نمائید.

 

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()