موارد متعددی وجود دارد که به طور مستقیم بر روی قیمت ویدئو پروژکتور جیبی تأثیرگذار می باشد. در ادامۀ این پست قصد داریم به برخی از نکات مهم این نوع پروژکتور بپردازیم تا راحت تر بتوانید این دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمائید. خرید ویدئو پروژکتور جیبی جهت مهیا نمودن فضای سینمای خانگی توسط برخی از افراد مورد استقبال قرار گرفته است. برخی از افراد این دستگاه را جایگزین تلویزیون می نمایند چون امکان تماشای فیلم و سریال با استفاده از آن بسیار هیجاد انگیز است. عمدتاً از ویدئو پروژکتور جیبی با رزولوشن بالا استفاده می شود که دارای قابلیت پخش تصاویر فول اچ دی و یا اچ دی را داشته باشند.

مجموعۀ نیزار کالا از مراکز پیشرو در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت می کند. این مجموعه معتبر با ارتقاء سطح کیفیت محصولات، دستگاه ویدئو پروژکتور را در مدل های مختلف تولید و در دسترس مشتریان قرار دهند.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی تجاری

قیمت فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی نوع جیبی به عوامل متعددی وابسته می باشد و متناسب با ابعاد اتاق، می توان از ویدئو پروژکتور مناسب تهیه نمائید. همانطور که می دانید، مؤسسات مختلفی جهت برگزاری همایش ها نیازمند به استفاده از صفحۀ نمایشگر بزرگ هستند. ویدئو پروژکتور جیبی تجاری مجهز به صفحۀ نمایشگر با رزولوشن بالا می باشد. در حال حاضر کاربرد گستردۀ این دستگاه را می توان در اتاق جلسات، آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و ... مشاهده نمود چون با بهره گیری از این دستگاه کارمندان می توانند مطالب را به راحتی به مخاطبان خود نمایش دهند. امکان اتصال ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار به لپ تاپ و موبایل نیز بدون کابل به راحتی متصل می شود.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی های ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و با بررسی مشخصات فنی محصولات، بیشتر می توانید مدل مورد پسند خود را انتخاب نموده و با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()