ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور محسوب می شود چون با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند وزن و ابعاد دستگاه های ویدئو پروژکتور را کاهش دهند. از این رو برای افراد امکان حمل و نقل این دستگاه راحت تر خواهد بود. بدیهی است از فروش  ویدئو پروژکتور جیبی استقبال فراوانی در سراسر کشور می شود. تکنولوژی دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی به لامپ LED مجهز است که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و نسبت به لامپ های قدیمی سبک تر و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

فروشگاه نیزار کالا از جمله سازندگان بزرگ در حوزۀ دستگاه های پروژکتور به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعۀ معتبر به اقتضای نیاز بازار توانسته اند از فناوری روز دنیا جهت ساخت ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمایند و بدین وسیله بتوانند شرایط را جهت استفاده از این دستگاه ها راحت تر نمایند.

قیمت دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی بر اساس مدل های حرفه ای که مجهز به قابلیت های پیشرفته تری باشند، تعیین می گردد. به طور کلی قیمت دیتا پروژکتور جیبی پرتابل نسبت به نسخه های قدیمی آنها ارزان تر و سبک تر است و به همین دلایل است که افراد زیادی خواستار تهیۀ این نوع پروژکتور هستند.

با توجه به داشتن وزن سبک، افرادی که در طول روز برای تعداد دفعات زیادی نیازمند به استفاده از دستگاه های پروژکتور هستند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمایند. در عین حال دستگاه های پیشرفته مجهز به تکنولوژی Wifi، لامپ LED، لنز LED، طول عمر بالای لامپ، وضوح تصویر و کنتراست بالا، شدت روشنایی عالی، داشتن پورت USB، ورودی میکروفن و ... هستند. استفاده از این دستگاه برای عموم افراد راحت می باشد و می توانند به کلیۀ دستگاه های منبع دیجیتالی متصل نمایند.

جهت راهنمایی بیشتر و سفارش  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()