ویدئو پروژکتور یکی از شناخته شده ترین دستگاه های دیجیتالی است که کاربرد گسترده ای در صنعت آموزش کشور دارد. بررسی های کلی نشان داده که استفاده از این دستگاه، توانسته تحولی بزرگ در صنعت آموزش بوجود آورد. در ابتدا به عنوان دستگاه لوکس شناخته می شد و تنها برخی از مؤسسات مجهز به این دستگاه بودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، سازندگان توانستند سطح کیفیت این دستگاه را ارتقاء بخشیدند و قدرت خرید اکثر افراد برای خرید  ویدئو پروژکتور  پیشرفته می رسد.

فروشگاه نیزار کالا از دیگر مراکز معتبر و مجرب در حوزۀ طراحی، ساخت و فروش دستگاه های پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر طی سال ها فعالیت متوالی توانسته امکان خرید دستگاه های پروژکتور مدرن با قابلیت های پیشرفته با قیمت ارزان را برای مشتریان فراهم نماید.

فاکتورهای مؤثر در خرید ویدئو پروژکتور پرتابل

از ابتدایی که این دستگاه ساخته شد، مصرف کنندگان از امکانات، کیفیت تصویر، سایز و وزن آن انتقال می کردند که در نتیجۀ این موضوع مهم، سازندگان پروژکتور تلاش نمودند، نسبت به این موارد مهم، راهکارهای متعددی را پیاده نمایند و محصولات با کیفیتی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

نسل جدید دستگاه های پروژکتور به قابلیت های پیشرفته تری مجهز هستند که امکان ارتباط بین ویدئو پروژکتور با دستگاه های دیجیتالی بدون کابل همراه با امواج WIFI وجود دارد. این تکنولوژی امکان کاربرد دستگاه پروژکتور را گسترش می دهد. بدین ترتیب توصیه می کنیم هنگام تهیۀ دیتا پروژکتور از دستگاه های مجهز به این فناوری استفاده نمائید. به طور کلی نسل جدید دستگاه های دیجیتالی به تکنولوژی اتصال به شبکه و وای فای هستند که امکان استفاده از دستگاه برای افراد بسیار راحت است.

قیمت فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی نوع وای فای دار نسبت به پروژکتور معمولی ممکن است گران تر باشد ولیل به دلیل داشتن قابلیت پیشرفته ای که دارد، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()