فروشگاه تجهیزات - دستگاه آب میوه گیری صنعتی هالد مدل h-۵۰۰:

آب میوه گیری صنعتی هالد محصولی ساخته شده توسط یک کمپانی ایرانی می باشد، این محصول را کمپانی هالد تولید کرده است. دو مدل دیگر از این دستگاه نیز این کمپانی تولید می کند، در نظر داشته باشید که  آبمیوه گیری صنعتی  مدل متوسط آب میوه گیری کمپانی هالد می باشد. در واقع این دستگاه آب میوه گیری قیمت گرانترین نسبت به دستگاه آب میوه گیری صنعتی هالد مدل h۲۵۰ دارد. در نظر داشته باشید که این دستگاه نسبت به مدل h۱۰۰۰ ارزانتر است.

فروشگاه تجهیزات ظرفیت و کارایی دستگاه آب میوه صنعتی هالد مدل h-۵۰۰:

مقدار بازدهی که این دستگاه آب میوه گیری صنعتی دارد ۵۰۰ کیلوگرم میوه می باشد. این مقدار را دستگاه مذکور می‌تواند در هر روز آبگیری کند بدیهی است که بیشترین میوه ای که توسط این دستگاه آبگیری شده است می باشد. اما با این وجود این دستگاه توانایی این را دارد که انواع میوه های دیگر را نیز آبگیری کند، میوه هایی که این دستگاه قادر به آبگیری آنها می باشد عبارت است از:

انگور

کرفس

کیوی

سیب.

با در نظر گرفتن مطالبی که تا به اینجای مقاله عنوان شد به سادگی می‌توان این دستگاه آب میوه گیری صنعتی را در جایگاه مطلوبی برای کارگاه های آب میوه گیری صنعتی در نظر گرفت. توجه داشته باشید که نه تنها کارگاه ها و مکان های صنعتی می توانند از این آب میوه گیری استفاده کنند بلکه هتل ها و رستوران ها نیز از زمره خریداران پروپاقرص این آب میوه گیری صنعتی هستند.

فروشگاه تجهیزات ساختار دستگاه آب میوه صنعتی هالد مدل h-۵۰۰:

در نظر داشته باشید که که بدنه این دستگاه آب میوه گیری صنعتی از استیل ضد زنگ تولید شده است، همانطور که میدانید استیل یکی از معدود فلزاتی است که به هیچ عنوان مشکل بهداشتی ندارد و بدون مشکل مواد غذایی میتوانند با این جنس ارتباط داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که مسائل بهداشتی این آلیاژ به اینجا ختم نمی شود بلکه پس از اتمام کار به سادگی جنس استیل را میتوان شستشو کرد و به هیچ عنوان مسائل مربوط به اکسیده شدن و خورندگی در آن ایجاد نخواهد شد.

اما امتیاز آخر آلیاژ استیل:

مطمئناً زیبایی و درخشندگی آلیاژ استیل برای ساخت دستگاه های خانگی و یا فروشگاهی یکی از پارامترهای مهم می باشد، در واقع دستگاه آب میوه گیری صنعتی مذکور از زیبایی خاصی نیز برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل کمپانی هالد استفاده از جنس استیل ۳۰۴ برای ساخت توری، تیغه و تمامی اجزای داخلی و حساس آب میوه گیری می باشد و همانطور که اشاره شد این اجزا ارتباط مستقیم با مواد خوراکی دارند، بنابراین به هیچ عنوان نگران مسائل بهداشتی نباشید.

فروشگاه تجهیزات -  درباره توان و موتور دستگاه آب میوه صنعتی هالد مدل h-۵۰۰:

در خصوص موتور استفاده شده در دستگاه آب میوه گیری صنعتی هالد مدل h۵۰۰ باید گفت که این موتور دارای توان ۱ اسب بخار می باشد و ۸۰۰ وات نیرو دارد. در واقع این پارامتر در توان موتور باعث شده است که دوره چرخش محور این دستگاه به بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ دور در دقیقه برسد. با در نظر گرفتن این قدرت موتور به سادگی کاربر می تواند در استفاده های طولانی مدت و مداوم بدون کوچکترین مشکلی با دستگاه کار کند، البته نکته حائز اهمیت در این مورد این است که این آبمیوه گیر درون محفظه خود دارای یک سیستم تهویه گرمای موتور می باشد این سیستم تهویه به سادگی مانع از داغ شدن موتور خواهد شد. بنابراین منجر به افزایش بازدهی آن می باشد.

خریداران عزیز چنانچه تمایل به خرید آبمیوه گیری صنعتی دارند می توانند به سایت اینترنتی تجهیزات مراجعه کنند، در این سایت این دستگاه با یک سال گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش توسط کمپانی سازنده پشتیبانی خواهد شد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()