فروش دستگاه آب میوه گیری صنعتی در سایت تجهیزات :

در خصوص دستگاه آب میوه گیری صنعتی باید گفت که امروزه علم و فناوری در آب میوه گیری صنعتی تلفیق شده است و باعث شده که قدرت، توان و کاربری آنها متفاوت باشد. مطمئناً دستگاههای آب میوه گیری صنعتی امروزی کاملاً با نمونه های قدیمی فرق دارند، مثلاً در نمونه های قدیمی سرعت آب گیری در میوه ها بسیار کند انجام می شد. البته اکثر دستگاه های قدیمی نمی توانستند عصاره میوه را از تفاله به نحو شایسته جدا کنند و همچنین کار کردن با دستگاه های قدیمی بسیار دشوار بود و سر و صدای بسیار و تکان های شدید داشتند. امروزه تکنولوژی در این دستگاه ها تلفیق شده است و در نتیجه به خوبی دستگاه های آب میوه گیری صنعتی امروزی می توانند آب میوه را از تفاله جدا کنند. همچنین در هنگام کار کردن با این دستگاه ها به هیچ عنوان سر و صدای آزار دهنده ایجاد نمی شود. شایان ذکر است که بگوییم قیمت دستگاه های امروزی مطمئناً بسیار گران تر از دستگاه‌ های قدیمی می باشد.

فروشگاه تجهیزات درباره آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانتی متر هلال:

در خصوص دستگاه آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانتی متر هلال باید گفت که این دستگاه در واقع یک دستگاه نیمه صنعتی است و در کشور ایران تولید می شود. برخی ها با توجه به شرکت تولید کننده ایرانی این دستگاه گمان می کنند که آن کیفیت و مرغوبیت خوبی ندارد، اما این محصول بسیار بادوام و مرغوب میباشد و عملکردی فوق العاده بالا دارد. برای تایید صحت این گفته می توانید به گارانتی ۱۲ ماهه بی قید و شرط کمپانی هلال در خصوص این دستگاه توجه کنید. مطمئناً دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که کمپانی آن را گارانتی می کند.

فروشگاه تجهیزات  مصارف آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانتی متر هلال:

همانطور که گفته شد این دستگاه بسیار با کیفیت و کارآمد عمل می کند و برای مشاغل گوناگون مانند بستنی فروشی ها، آب میوه فروشی ها، هتل‌ ها و مشاغلی از این قبیل بسیار مناسب است. البته از این مدل آبمیوه گیر می توان در مصارف خانگی و یا مشاغل محلی نیز استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات ساختار بدنه آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانتی متر هلال:

یکی از شاخص های ناب کمپانی ایرانی حلال تولید این دستگاه با متریال های با کیفیت و مرغوب می باشد. در پیرو این موضوع باید گفت که جنس بدنه آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانتی متر هلال از آلومینیوم تولید شده است، حتما می‌دانید که آلومینیوم یک آلیاژ بسیار مقاوم در مقابل آب و رطوبت می باشد، با این اوصاف خورندگی در این آلیاژ به هیچ عنوان مشاهده نخواهد شد همچنین تیغه هایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و نام دیگر آن استیل می باشد. در واقع این استیل ضد زنگ باعث می‌شود تیغه که به صورت دائم با آب و آبمیوه در ارتباط است به هیچ عنوان زنگ‌ زدگی و اکسیده شدن در آن ایجاد نشود، البته این آلیاژ ها که در جنس تیغه و بدنه دستگاه آب میوه گیری صنعتی به کار رفته است کاربر را قادر می سازد به صورت کامل دستگاه را شستشو کند و موارد بهداشتی را به نحو شایسته انجام دهد. یکی دیگر از قطعات داخلی این دستگاه شفت داخلی آن است که این شفت نیز از جنس استیل ساخته شده است. در نظر داشته باشید که تولید کنندگان کلید خاموش روشن کردن این دستگاه را با قابلیت ضد آب بودن طراحی کرده اند، بنابراین در مصارف آبمیوه‌ گیری صنعتی به هیچ عنوان استفاده از این کلید نگران کننده نیست.

فروشگاه تجهیزات توان موتور آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانتی متر هلال:

در خصوص توان موتور این دستگاه باید گفت که قدرتی معادل دو اسب بخار دارد، بازدهی این قدرت موتور ۱۵۰ تا ۲۵۰ کیلوگرم می باشد. این ظرفیت میوه را دستگاه قادر است در هر ساعت آبگیری کند، مطمئناً کارآمدی این دستگاه باعث محبوبیت و  فروش آبمیوه گیری شده است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 442
نمایش همه
علاقه مندی ها ()