خرید آب میوه گیری از فروشگاه تجهیزات :

در واقع آب میوه گیری قادر است آب میوه را از درون میوه بیرون بکشد، این فرایند طوری انجام می‌شود که عصاره میوه و پوست آن کاملاً از هم تفکیک می شوند.

بی تردید دستگاه  آب میوه گیری امروزه بسیار محبوب و پرفروش می باشد و اغلب مردم از آب میوه گیری در محل کسب و کار خود و یا در مصارف خانگی استفاده می کنند. سرعت بخشیدن به گرفتن آب میوه، کیفیت و تمیز بودن آب میوه از امتیازات استفاده از دستگاه آب میوه گیری است.

امروزه آب میوه گیری در غذاخوری ها، کافه ها، هتل ها و مکان های دیگر در حجم گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، این آب میوه گیری قادر است آب میوه هایی مانند:

لیمو ترش

لیمو شیرین

پرتقال

نارنگی

نارنج

هویج

گریپ

فروت

ترنج و غیره را آبگیری می‌کند. البته در نظر داشته باشید که کمپانی های سازنده دستگاه آب میوه گیری برای ساخت دستگاه های خود هر کدام محدودیت های میوه ای را در نظر گرفته اند. این بدان معناست که با یک دستگاه آب میوه گیری نمی توان تمامی میوه ها را آبگیری کرد،

مطمئنا امروزه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت دستگاههای آب میوه گیری عمل عصاره گیری و آبگیری از میوه ها به شکل بسیار راحت و کاملا سریع انجام می شود.

مطمئناً گرفتن آب میوه و خوردن آن توسط انسان سابقه بسیار طولانی دارد و انسان از دیرباز به این کار علاقه مند بوده است. اما در گذشته این کار با تجهیزات ابتدایی انجام می‌ شد و عموماً بیشتر میوه از بین می رفت و تنها مقدار کمی از آب آن قابل استفاده بود. اما با قدم نهادن دستگاه برقی در عرصه آبگیری میوه این کار با کیفیت و بسیار سریع انجام می شود. تقریباً هفتاد سال از تولد دستگاه های آب میوه گیری می گذرد و در همین مدت کوتاه نسل های جدید آب میوه گیری با امکانات فراوان و قابلیت‌ های متعدد عرضه شده اند.

مدلهای مختلف آب میوه گیری

دستگاه آب میوه گیری به گروه های مختلفی تقسیم می شود، مبنای این تقسیم بندی عموماً توانایی های منحصر به فرد آنها می باشد، مثلاً آبلیمو گیر، آب انار گیر یا آب پرتقال گیر یکی از این نمونه ها می باشند. در واقع آبمیوه گیر های این چنینی تنها یک میوه خاص و واحد را آبگیری می کنند و نباید از آنها برای آبگیری میوه های دیگر استفاده کرد، به طور کلی دستگاه آب میوه گیری به دو گروه عمده تقسیم می شود:

آب میوه گیر های صنعتی:

آب میوه گیر های نیمه صنعتی(که به فروشگاهی نیز معروف می باشند).

شاخص دیگر برای دسته بندی آب میوه گیر ها پوزیشن آنها می باشد، این شاخص به شرح زیر است:

دستگاههای آب میوه گیری رومیزی

دستگاههای آب میوه گیری سلف سرویس

دستگاههای آب میوه گیری ایستاده.

یک نمونه دیگر از دستگاه آب میوه گیری تولید شده است که به صورت دستی کار خود را انجام می‌دهد، در واقع به این آب میوه گیر، آبمیوه گیر دستی می گویند.

قیمت دستگاه آب میوه گیری

در سایت تجهیزات متقاضیان خرید آبمیوه گیری صنعتی و... می توانند تنوع و قیمت های بسیار زیادی را ببیند، البته رسالت اصلی سایت تجهیزات بر این پایه استوار است که قیمت ها را طوری تعیین کند که متناسب با جیب اقشار مختلف جامعه ما باشد تا تمامی افراد بتوانند خرید کنند و از محصولات مختلف استفاده نمایند. به لحاظ قیمتی مطمئناً آبمیوه گیر های دستی از قیمت پایینی برخوردار هستند، آب میوه گیر های سلف سرویس و چند کاره بیشترین قیمت را به خود اختصاص می‌دهند، شما می توانید از کارشناسان موجود در سایت اینترنتی تجهیزات در این خصوص راهنمایی بیشتر بخواهید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()